Cum te putem ajuta?
Mi-am uitat datele de conectare în cont. Ce trebuie să fac?
Dacă ai uitat parola și nu te poți conecta, te ajutăm să o resetezi.
Click pe „Resetează parola” pe pagina de conectare și introdu adresa de e-mail. Vom vedea dacă putem atribui datele tale unui cont.
Dacă putem, îți trimitem un link de resetare a parolei. Dacă nu vezi e-mailul nostru în căsuța ta de e-mail, te rugăm să verifici secțiunea spam. Urmează instrucțiunile și îți vei putea reseta parola.
Dacă încă întâmpini probleme la conectare, ia legătura cu echipa Asistență Ploom. 
- De ce să alegi Ploom?
 - Este Ploom un vape sau o ţigaretă?
 - Ce sunt produsele pentru tutun încălzit?
 - Care este diferența dintre Ploom și alte dispozitive pentru încălzit tutunul?
 - Este Ploom mai sigur decât țigaretele?
 - Ploom produce fum?
 - A ce miroase Ploom?
 - Ploom produce scrum?
 - Pot lua dispozitivul Ploom în avion?
 - Ploom este rezistent la apă?
 
- Ce este Ploom AURA?
 - Cum folosesc Ploom AURA?
 - Cum îmi pornesc Ploom AURA pentru prima dată?
 - Unde pot găsi codul de înregistrare a dispozitivului meu Ploom ?
 - Ce se întâmplă dacă scot capacul frontal în timp ce folosesc dispozitivul Ploom?
 - Cum opresc o sesiune?
 - Dispozitivul meu Ploom nu funcționează. Ce trebuie să fac?
 - Dispozitivul Ploom nu se încarcă. Ce ar trebui să fac?
 - Pot folosi alte rezerve cu tutun de încălzit sau țigarete cu dispozitivul Ploom?
 - Dacă o rezervă cu tutun de încălzit se rupe și rămâne blocată, cum o pot scoate?
 - Cum introduc o rezervă cu tutun de încălzit în dispozitivul meu Ploom?
 - Din ce material sunt fabricate accesoriile?
 - Cum pot schimba capacul frontal?
 - Dispozitivul meu se încălzește, este normal?
 - Cum știu când Ploom AURA este complet încărcat?
 - Care sunt modurile de încălzire disponibile pentru Ploom AURA?
 - Cum pot schimba modurile?
 - Ce este modul de economisire a bateriei și cum îl activez?
 - Ce este Auto-Start?
 - Am introdus o rezervă cu tutun de încălzit, dar nu se întâmplă nimic, ce fac?
 - Unde este butonul pe Ploom AURA?
 - Ce indică luminile LED de pe dispozitivul Ploom AURA?
 - Ploom AURA a vibrat de 5 ori, ce înseamnă asta?
 - Cum pot seta blocarea manuală a dispozitivului meu Ploom?
 - Cum pot elimina blocarea manuală a dispozitivului meu Ploom?
 - Cât durează o sesiune cu Ploom?
 - Cum pot ști când se încheie o sesiune?
 - Câte sesiuni pot avea la rând?
 - Cum pot reseta dispozitivul?
 - Cum curăț dispozitivul Ploom AURA?
 - Cum îmi încarc Ploom AURA?
 - Sesiunea mea s-a oprit în timpul utilizării, ce s-a întâmplat?
 - Cât timp durează să încarc Ploom AURA?
 - Când folosesc Ploom, rezerva cu tutun de încălzit se mișcă.
 - Ploom AURA nu funcționează, ce trebuie să fac?
 
- Ce sunt rezervele cu tutun de încălzit Sobranie Sticks?
 - Ce fac cu rezervele cu tutun de încălzit utilizate?
 - Care este diferența dintre o rezervă cu tutun de încălzit și o țigaretă sau un trabuc?
 - Rezervele cu tutun de încălzit conțin propilenglicol?
 - Rezervele cu tutun de încălzit produc gudron?
 - Ce este ActivBlend?
 - Pot folosi rezervele cu tutun de încălzit Sobranie Sticks cu alte dispozitive pentru încălzit tutun?
 - Ce este CleanSeal?
 - Ce este Smart HeatFlow™?
 - Când trebuie să înlocuiesc rezerva cu tutun de încălzit?
 
- Livrați și în afara teritoriului României?
 - Ce serviciu de livrare utilizați?
 - Unde se află comanda mea?
 - Cât durează livrarea?
 - M-am răzgândit. Cum îmi pot anula comanda?
 - Dacă îmi anulez comanda, voi primi suma plătită înapoi?
 - Cum pot contacta echipa de Asistență Ploom?
 - Ploom are o garanție?
 - Care este valabilitatea garanției?
 - Cum îmi pot revendica garanția?
 - Dacă dispozitivul meu Ploom necesită înlocuire, garanția acestuia se va reseta?
 
- Cum pot descărca aplicația pe Android?
 - Cum pot descărca aplicația pe iOS?
 - Este aplicația Ploom gratuită pentru instalare și utilizare?
 - Ce trebuie să fac pentru a mă conecta la aplicație?
 - Cum pot asocia dispozitivul meu cu telefonul?
 - Cum funcționează funcția Radar Dispozitiv și care sunt limitările acesteia?
 - Cum pot gestiona consimțămintele și notificările?
 - Cum funcționează funcția de blocare și deblocare?
 - Câte dispozitive pot asocia cu aplicația?
 - Cum pot deconecta sau elimina dispozitivul din aplicație?
 - De ce cere aplicația permisiuni pentru locația GPS?
 - De ce aplicația solicită permisiuni pentru Bluetooth și pentru căutarea dispozitivelor Bluetooth?
 - De ce trebuie să ofer permisiuni pentru notificări? Cum le pot configura?
 - Cum pot primi suport dacă am probleme cu aplicația sau cu dispozitivul meu?
 - Ce funcții sunt disponibile prin intermediul aplicației?
 - Cum îmi conectez și asociez Ploom AURA cu aplicația?