Mi-am uitat datele de conectare în cont. Ce trebuie să fac?

Dacă ai uitat parola și nu te poți conecta, te vom ajuta să o resetezi.

Fă click pe „Resetează parola” pe pagina de conectare și introdu adresa de e-mail. Vom vedea dacă putem atribui datele tale unui cont.

Dacă putem, îți vom trimite un link de resetare a parolei. Dacă nu vezi e-mailul nostru în căsuța ta de e-mail, te rugăm să îți verifici secțiunea spam. Urmează instrucțiunile și îți vei putea reseta parola.

Dacă încă întâmpini probleme la conectare, ia legătura cu echipa noastră de Asistență Ploom

Pentru a accesa site-ul nostru și pentru a afla mai multe informații despre Ploom, este necesar să fii adult, consumator existent de produse din tutun și/sau țigarete electronice, rezident în România. Te informăm că produsul Ploom nu e lipsit de riscuri și cauzează dependență.

Te rugăm să confirmi că ai peste 18 ani și ești consumator existent de produse din tutun și/sau țigarete electronice

Confirmă