Termeni și Condiții de Comercializare a Produselor pe website-ul www.ploom.ro

1. Definiții:

1.1. Website – domeniul web www.ploom.ro și subdomeniile actuale și viitoare ale acestuia (denumit în continuare și „Site-ul", „Site” “Site-ul Ploom” sau „Ploom.ro") 

1.2. Vânzător / Distribuitor – J.T. INTERNATIONAL (ROMANIA) SRL- cu sediul social în București, Sector 2, Bd. Dimitrie Pompei 9-9A număr de telefon 021 204 3111, e-mail [email protected] (denumit în continuare și „JTI”); 

1.3. Cont – secțiunea din Site care permite Cumpărătorului transmiterea Comenzii și care conține informații despre Utilizator / Cumpărător, preferințele acestuia de comunicare, istoricul Cumpărătorului în Site, punctele acumulate în Programul de loialitate / Ploom Club. 

1.4. Utilizator – Cumpărător / Consumator; 

1.5. Cumpărător sau Consumator - persoană fizică rezidentă în România (reședință / domiciliu / rezidență în condițiile legii), în vârstă de minimum 18 ani, consumator existent de produse din tutun și / sau țigarete electronice, care își înregistrează un Cont pe Site și efectuează o Comandă sau beneficiază de Ploom Club pe teritoriul României;

1.6. Produs - orice bun material, inclusiv documentele și serviciile aferente acestuia menționate în Comandă, din categoriile: dispozitive de încălzit tutunul, rezerve cu tutun de încălzit, accesorii și produse indispensabile utilizării normale a produselor anterior menționate comercializate pe Site și care urmează a fi furnizate de către Vânzător, Cumpărătorului, pe teritoriul României, ca urmare a Comenzii plasate de Cumpărător;

1.7. Comandă – formular electronic inițiat de Utilizator numai prin intermediul Site-ului reprezentând forma de comunicare între Vânzător și Cumpărător prin care Cumpărătorul transmite Vânzătorului intenția sa de a achiziționa Produsele disponibile la vânzare pe Site, pe teritoriul României, și a cărei finalizare este echivalentă cu încheierea unui contract la distanță între părți; 

1.8. Contract – reprezintă contractul la distanță încheiat între Vânzător și Cumpărător, fără prezența fizică simultană a Vânzătorului și a Cumpărătorului și cu utilizarea mijloacelor de comunicare la distanță până la și inclusiv în momentul în care este încheiat Contractul în conformitate cu acești Termeni și Condiții de comercializare acceptați de Cumpărător înainte de finalizarea Comenzii; 

1.9. Tranzacție – încasarea sau rambursarea unei sume rezultate din vânzarea unui Produs de către Vânzător, Cumpărătorului, în România, inclusiv prin utilizarea serviciilor de procesare a plăților prin intermediul cardurilor bancare agreate de către Vânzător și indiferent de modalitatea de livrare;

1.10. Conținut – reprezintă: 

  • Toate informațiile și Secțiunile de pe Site care pot fi vizitate și vizualizate; 
  • Conținutul oricărui e-mail trimis Cumpărătorilor / Utilizatorilor de către Vânzător prin mijloace electronice și / sau orice alt mijloc de comunicare disponibil; 
  • Orice informație comunicată prin orice mijloc de către un angajat / colaborator al Vânzătorului, Cumpărătorului / Utilizatorului, utilizând detaliile de contact ale Cumpărătorului / Utilizatorului; 
  • Informații legate de Produsele și / sau prețurile practicate de Vânzător într-o anumită perioadă; 
  • Date referitoare la Vânzător sau alte date de identificare ale acestuia. 

1.11. Program de loialitate / „Ploom Club”- Secțiune în Site și un set de reguli, condiții și beneficii, având scopul de a recompensa fidelitatea Consumatorilor față de Produsele comercializate de JTI. Programul poate include, dar nu se limitează la, acordarea pe Site de puncte, reduceri, premii, cupoane sau orice alte avantaje stabilite de JTI. Detaliile complete, inclusiv modalitățile de acumulare puncte și folosire a beneficiilor, vor fi specificate pe platforma Ploom Club, accesibilă în Site prin intermediul căruia se desfășoară Programul de Loialitate. 

1.12. Document sau Termeni și Condiții de comercializare a Produselor – acești termeni și condiții denumite în continuare („Termeni și Condiții de comercializare”). 

 

2. Aspecte generale

2.1. Site-ul este supus tuturor termenilor și condițiilor („Termenii și Condiții de utilizare Site") disponibile pe Site.

Site-ul web precum și toate subdomeniile actuale sau viitoare ale acestuia sunt deținute de J.T. INTERNATIONAL (ROMANIA) SRL, cu sediul social in B-dul. Dimitrie Pompei nr. 9-9A, sector 2, București, Număr de ordine în Registrul Comerțului J40/17588/1993, Cod unic de înregistrare 5110535, telefon 021 204 3111, e-mail [email protected].

2.2. Site-ul, comercializarea Produselor, ofertele, avantajele, promoțiile / campaniile promoționale și Programul de loialitate / Ploom Club în cadrul Site-ului, sunt destinate în exclusivitate persoanelor fizice care confirmă explicit la data accesării Site-ului că au cel puțin vârsta de 18 ani împliniţi, calitatea de consumatori existenți de produse cu nicotină și că sunt rezidente în România (au domiciliul sau reşedinţa sau rezidența în România). Utilizatorii trebuie să deţină Buletin / Carte de identitate / documente eliberate de autorităţile statului român care să ateste rezidenţa pe teritoriul României, conform cadrului legal aplicabil.

2.3. Comenzile și accesul la oferte / promoții și campanii promoționale / Programul de loialitate / Ploom Club sunt accesibile Consumatorilor cu Cont.

2.4. Site-ul nu este destinat să fie utilizat decât din România și pe teritoriul României, nu este destinat persoanelor fizice care nu îndeplinesc condițiile descrise mai sus și / sau persoanelor fizice care îl accesează din afara României.

Site-ul nu este destinat persoanelor juridice, acestea pot contacta JTI pentru achiziții și detalii la adresa [email protected]

 

3. Prețul Produselor

3.1. Toate prețurile aferente Produselor prezentate pe Site sunt exprimate în lei (RON) și includ T.V.A.

3.2. În condițiile prevăzute de lege, prețul Produselor cu componente electronice afișat pe Site, include Taxa de timbru verde. Suma exactă reprezentând Taxa de timbru verde din prețul Produsului cu componente electronice este afișată în descrierea produsului din pagina dedicată cât și pe factură, în cazul achiziției. De asemenea, Cumpărătorul poate solicita detalii cu privire la suma exactă reprezentând Taxa de timbru verde din prețul Produsului contactând Vânzătorul, prin una dintre modalitățile de contact prezentate în secțiunea Asistență Ploom din Site.

3.3. JTI își rezervă dreptul de a ajusta prețul Produselor și ofertele în orice moment, fără notificare prealabilă, noul preț fiind disponibil Cumpărătorilor direct în Site.

3.4. De asemenea, în cazul ofertelor comerciale, pentru claritate cu privire la preț, JTI va afișa prețul final al ofertelor și cu titlu informativ, tăiat prețul care reprezintă prețul total al Produselor care ar fi fost cumpărate individual și nu ca ofertă, precum și reducerea comercială totală aplicată la prețul total al produselor care ar fi fost cumpărate individual, pentru a ajuta Cumpărătorul să aleagă în mod informat Produse sau oferte comerciale corespunzătoare intereselor sale economice.

 

4. Plasarea Comenzilor

4.1. Orice Comandă pe Site se poate realiza prin adăugarea unuia sau mai multor Produse dorite în coșul de cumpărături, urmând a finaliza Comandă și efectuând plata prin una dintre modalitățile disponibile: ramburs la livrare sau online – card bancar Visa sau Mastercard.

4.2. Odată adăugat în coșul de cumpărături, un Produs este disponibil pentru achiziție sau, după caz, în măsura în care există stoc disponibil pentru acesta la momentul confirmării Comenzii de către Vânzator.

4.3. Informațiile precum imagini statice / dinamice / video-uri etc. foloSite pentru prezentarea Produselor disponibile pe Site sunt utilizate exclusiv cu titlu de prezentare, nu reprezintă o obligație contractuală din partea Vânzătorului de a pune la dispoziția Cumpărătorului exact acele Produse, toate detaliile aferente Produselor comercializate de Vânzător fiind disponibile Cumpărătorului în secțiunea Shop / Magazin de pe Site.

4.4. Comandă va fi procesată prin intermediul partenerilor JTI, firme împuternicite de către Vânzător pentru a realiza pregătirea Comenzii (3nyble Technologies), procesarea plății (Global Payments) și expedierea Comenzii efectuate de Cumpărător (FAN Curier).

4.5. Vânzătorul poate anula Comandă efectuată de către Cumpărător în urma unei notificări prealabile adresate Cumpărătorului, fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese, în următoarele cazuri:

  • Neacceptarea de către banca emitentă a cardului Cumpărătorului / a Tranzacției, în cazul plății online; 
  • Invalidarea Tranzacției de către procesatorul de carduri agreat de Vânzător, în cazul plății online; 
  • Datele furnizate de către Cumpărător pe Site sunt incomplete și / sau incorecte. 

4.6. În cazul în care un Produs comandat de către Cumpărător, nu poate fi livrat de către Vânzător, pentru motive justificate și în situații excepționale, acesta din urmă va informa Cumpărătorul asupra acestui fapt și, în măsura în care Cumpărătorul a efectuat deja plata, va returna în contul Cumpărătorului contravaloarea Produsului, în termen de maximum 14 zile de la data la care Vânzătorul a luat la cunoștință acest fapt sau de la data la care Cumpărătorul și-a exprimat în mod explicit intenția de renunțare la Comandă.

4.7. În cazul plăților online, Vânzătorul nu este / nu poate fi făcut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumpărător aferent procesării Tranzacției de plată online, incluzând, dar nelimitând-se la, comisioane de conversie valutară aplicate de către banca emitentă a cardului acestuia, în cazul în care moneda de emitere a acestuia diferă de moneda națională RON. Responsabilitatea pentru această acțiune aparține exclusiv Cumpărătorului.

4.8. Comandă maximă (valorică și cantitativă)

4.8.1. Comandă maximă acceptată pe Site este limitată la o valoare totală de 1.000 de RON pe Comandă

4.8.2. JTI limitează cantitatea pe care un Utilizator o poate comanda într-o Comandă, astfel:

  • Maximum o ofertă Ploom AURA Kit per comandă (1 x dispozitiv + 2 x pachete de rezerve cu tutun de încălzit). Combinația este determinată de culoarea aleasă a dispozitivului și de sortimentele selectate pentru rezervele de tutun.
  • Maximum o ofertă Ploom AURA Trade-in Kit pe parcursul unui an calendaristic (1 x dispozitiv + 1 x pachet de rezerve cu tutun de încălzit). Combinația este stabilită în funcție de culoarea selectată a dispozitivului și sortimentul ales pentru pachetul de rezerve.
  • Valoarea maximă a unui coș de cumpărături este de 1.000 lei.

4.8.3. JTI își rezervă dreptul de a ajusta limita comenzilor maxime în orice moment, fără notificare prealabilă. Orice modificare a acestei limite va fi reflectată în Termenii și Condițiile de comercializare actualizate și disponibile pe Site.

4.8.4. Respectarea limitei maxime (valorice și cantitative) pe Comandă are ca scop asigurarea unei experiențe de cumpărături echitabile pentru toți Cumpărătorii, gestionarea eficientă a stocurilor, precum și potențialele erori umane care pot apărea în procesul de cumpărare.

4.9. Accesare promoții / reduceri / puncte

4.9.1. Reduceri aplicate la Totalul Coșului de Cumpărături: La momentul plasării unei Comenzi, Cumpărătorul are opțiunea de a utiliza coduri de reducere. Aceste coduri pot fi obținute prin participarea la campanii promoționale sau oferte speciale, despre care JTI va informa Cumpărătorii în mod explicit și transparent pe Site sau prin alte canale de comunicare alese și acceptate de Utilizatori la înregistrarea Contului. Condițiile specifice legate de aceste coduri de reducere, inclusiv eventuale restricții temporale, cantitative sau de produs, vor varia în funcție de fiecare promoție/campanie promoțională și vor fi comunicate în regulile de participare/regulamentele acestora.

4.9.2. Codurile de discount pot fi foloSite doar individual. Codurile de discount nu pot fi cumulate cu alte coduri de discount și nu pot fi foloSite decât pentru Produsele descrise în cadrul campaniei în care au fost acordate.

4.9.3. Punctele de loialitate obținute prin intermediul programului de loialitate Ploom Club au o valoare specifică, stabilită de JTI, și pot fi foloSite numai în conformitate cu regulile / Regulamentul Programului de loialitate. Regulile pot include, dar nu se limitează la, condiții, precum un număr minim de puncte necesar pentru a aplica o reducere, și limitări de produs, de cantitate sau de valoare a Comenzii.

Punctele de loialitate sunt beneficii acordate Utilizatorilor în cadrul Programului de loialitate. Aceste puncte pot fi obținute prin cumpărarea anumitor Produse din secțiunea magazin/shop de pe Site, sau oferite direct de către JTI Utilizatorilor, cu alte ocazii cum ar fi zile de naștere / momente aniversare, evenimente speciale sau promoții speciale.

4.9.4. Utilizatorii pot folosi punctele de loialitate acumulate pentru a obține reduceri din valoarea totală a Comenzilor în curs de efectuare. Punctele de loialitate acumulate pot fi foloSite în totalitate sau parțial pentru fiecare Comandă în funcție de dorințele Utilizatorului, aplicându-se totodată limitările pe Comandă în cadrul Site-ului.

Dacă folosești un cod de discount împreună cu puncte Ploom Club, în etapa de plată, mai întâi se scade discountul obținut din punctele Ploom Club, iar apoi se aplică discountul procentual din codul de discount. 

Aplicabilitatea codurilor de discount și a Punctelor Club:

Pentru Oferta “Ploom AURA Kit”:

  • Nu se pot aplica puncte Ploom Club
  • Nu se pot aplica coduri de discount sau alte tipuri de reduceri promoționale
  • Poate fi utilizat codul de recomandare din cadrul programului „Recomandă un prieten”

Pentru Oferta “Ploom AURA Trade-in Kit”:

  • Nu se pot aplica puncte din programul Ploom Club
  • Nu se pot aplica coduri de discount sau alte tipuri de reduceri promoționale, excepție făcând codul primit in cadrul programului “Recomandă un prieten”, descris in cadrul articolului 2.3.4.2 - Regulament Ploom Club

Pentru produsul "Dispozitiv Ploom AURA”:

  • Se pot aplica puncte Ploom Club
  • Se pot aplica urmatoarele coduri: Annual club anniversary gift (discountul de 25% care a fost acordat până la data de 2.10.2025, și care are poate fi utilizat până la data de 26.01.2025), Unique birthday gift ( codul valoric care a fost acordat pana la data de 2.10.2025, si care are poate fi utilizat pana la data de 26.01.2025)
  • Cele două tipuri de discount(Puncte Club si cod) se pot cumula intre ele

Pentru produse din categoria Accesorii:

  • Se pot aplica puncte Ploom Club
  • Alternativ, se poate utiliza codul promoțional de 25%, valabil exclusiv pentru accesorii.
  • Cele două tipuri de discount (Puncte Club si cod)nu se pot cumula — se aplică doar unul dintre ele, în funcție de preferință.

Excepție fac următoarele produse : “Bețișoare pentru curățat Ploom”, “Cablu de încărcare USB-C Ploom”, “Adaptor pentru cablu de încărcare USB-C” pentru care nu se pot aplica Puncte Club ca și discount.

Pentru pachetele individuale de Sobranie Sticks: nu se pot aplica puncte Ploom Club ca și discount.

Pentru Ofetele “Sobranie Sticks Mix and Match 1 cartuș” și “ Sobranie Sticks 1 cartuș”, “Sobranie Sticks 2 cartușe:

  • Se pot aplica puncte Ploom Club
  • Se pot aplica coduri de discount sau alte tipuri de reduceri promoționale
  • Se pot cumula anumite coduri de discount și puncte Ploom Club

4.9.5. Punctele de loialitate pot fi folosite în funcție de conversia menționată mai jos, urmând ca valoarea discountului aplicat să fie selectată de către Utilizator, ținând cont și de numărul de puncte de care acesta dispune la momentul achiziției: 

  • Echivalentul a 50 de puncte acumulate reprezintă un discount în valoare de 12 RON.
  • Echivalentul a 100 de puncte acumulate reprezintă un discount în valoare de 24 RON.
  • Echivalentul a 150 de puncte acumulate reprezintă un discount în valoare de 36 RON.
  • Echivalentul a 200 de puncte acumulate reprezintă un discount în valoare de 48 RON.

4.9.6. JTI poate modifica sau retrage orice promoție / campanie promoțională / ofertă specială în orice moment, fără notificare prealabilă. Modificările sau retragerea vor intra în vigoare imediat, iar JTI nu poate fi tras la răspundere pentru eventualele inconveniente sau pierderi suferite de clienți ca urmare a acestor acțiuni. 

4.9.7. JTI își rezervă dreptul de a investiga și de a lua măsuri împotriva Cumpărătorilor care abuzează sau încearcă să fraudeze prin participări incorecte la promoțiile / ofertele speciale / campaniile promoționale / Programul de loialitate Ploom Club. Aceste măsuri pot include, dar nu se limitează la, suspendarea sau anularea Contului de Utilizator. 

4.10. Facturare 

4.10.1. Prețul produselor este specificat în Site pentru fiecare Produs, iar modalitatea de plată este aleasă de Cumpărător la finalizarea procesului de Comandă. Vânzătorul va emite către Cumpărător o factură pentru Produsele livrate, obligația Cumpărătorului fiind să furnizeze toate informațiile necesare emiterii facturii conform cu legislația în vigoare.

4.10.1. Prețul produselor este specificat în Site pentru fiecare Produs, iar modalitatea de plată este aleasă de Cumpărător la finalizarea procesului de Comandă. Vânzătorul va emite către Cumpărător o factură pentru Produsele livrate, obligația Cumpărătorului fiind să furnizeze toate informațiile necesare emiterii facturii conform cu legislația în vigoare.

4.10.2. Vânzătorul va transmite Cumpărătorului factura aferentă Comenzii ce conține Produsele vândute exclusiv în format electronic, prin adăugarea facturii în Contul Cumpărătorului de pe Site. Prin trimiterea Comenzii, Cumpărătorul își exprimă acordul să primească facturile în format electronic prin adăugarea acestora de către Vânzător în Contul său. Prin această modalitate de comunicare, Cumpărătorul, accesând Contul său, va deține o evidență a facturilor emise pentru Produsele achiziționate prin intermediul Site-ului.

4.10.3. Pentru o corectă comunicare a facturii aferente Comenzii, Cumpărătorului îi revin obligațiile de a-și actualiza ori de câte ori este cazul datele din Contul său și de a accesa informațiile și documentele aferente fiecărei Comenzi, existente în Cont.

4.10.4. Datele cardului de plată ale Cumpărătorului nu îi vor fi accesibile Vânzătorului și nici nu vor fi stocate de către Vânzător, vor fi prelucrate de procesatorul de plăți integrat în Site, entitate autorizată de către JTI și a cărei identitate îi este disponibilă Cumpărătorului înainte de introducerea datelor de card necesare pentru efectuarea plății și în Termenii și Condițiile de comercializare.

4.11. Anulare comenzi 

4.11.1. Cumpărătorul are dreptul de a anula o Comandă plasată pe Site-ul www.ploom.ro, cu condiția ca aceasta să nu fie deja procesată (Produsele să nu fie deja ambalate) sau în curs de expediere (predate firmei de curierat) la momentul anulării. 

4.11.2. Pentru a anula o Comandă, Cumpărătorul trebuie să contacteze echipa de Asistență Ploom la numărul de telefon 0800 008 811. 

4.11.3. În anumite situații, ne rezervăm dreptul de a anula o Comandă fără notificare prealabilă. Aceste situații pot include, dar nu se limitează la: 

  • Indisponibilitatea sau înlocuirea unui produs specific comandat. 
  • Identificarea unor erori sau inexactități legate de prețurile sau specificațiile produselor. 
  • Comportamentul sau activitățile suspecte ale Cumpărătorului, inclusiv încălcarea Termenilor și Condițiilor de Utilizare a Site-ului și/sau a Termenilor și Condițiilor de Comercializare. 

4.11.4. În cazul în care se anulează o Comandă, Vânzătorul notifică Cumpărătorul, iar în cazul în care plata a fost deja efectuată, suma aferentă se va rambursa Cumpărătorului.

4.11.5. După plasarea Comenzii, Cumpărătorul poate solicita modificări ale Comenzii cu condiția ca comanda să nu fi fost deja procesată sau expediată, contactând serviciul de Asistență Ploom la numărul de telefon 0800 008 811. Cumpărătorul poate solicita modificarea sortimentului de produs (aceeași categorie de produs, același preț) dar nu schimbarea unui tip de produs cu alt tip de produs.

4.12. Plata

4.12.1. Vânzătorul pune la dispoziția Cumpărătorului, următoarele metode de plată:

a. Plata în sistem ramburs, plata fiind efectuată direct la curier în numerar, în momentul primirii coletului aferent Comenzii plasate de Cumpărător.

b. Plata online cu carduri bancare prin intermediul serviciilor autorizate.

4.12.2. Metodele de plată actuale sunt specificate în cadrul Site-ului în Coşul tău, secțiunea "Metodă de plată".

4.12.3. În cazul în care Cumpărătorul alege să plătească ramburs la primirea coletului, acesta este obligat să efectueze plata la primirea coletului, în caz contrar acesta nu îi va fi livrat de curier. Refuzul primirii coletului duce la eliberarea Vânzătorului de obligaţia unei noi livrări a Produsului respectiv.

4.12.4. Datele referitoare la procesarea plății (aferente cardului de plată al Cumpărătorului) nu vor fi accesibile și nu vor fi stocate pe Site de către Vânzător.

4.12.5. În cadrul Site-ului, entitatea autorizată să presteze servicii de procesare de plăţi este Global Payments s.r.o., o societate cu răspundere limitată, ce își desfășoară activitatea în Republica Cehă, cu sediul social în V Olšinách 626/80, Strašnice, 100 00 Praga 10, Republica Cehă, având numărul de identificare: 042 35 452, înregistrată în Registrul Comerțului ținut de Curtea Municipală din Praga. secțiunea C, nr. 244453, acționând în România prin sucursala sa Global Payments s.r.o. Praga Sucursala București, având sediul social în strada Bd, Decebal, nr. 25-29, Sector 3, București, România, înregistrată la Registrul Comerțului București sub nr. J40/12501/2015 și având codul unic de înregistrare (CUI) 35120417. Global Payments s.r.o. este autorizată de către Banca Națională a Cehiei conform prevederilor Actului nr. 284/2009 Coll., Actul privind serviciile de plată, astfel cum a fost modificat, pentru a presta servicii de plată și este supravegheată de Banca Națională a Cehiei.

 

5. Termeni și Condiții Generale – Oferta „Ploom AURA Trade-in kit”

Oferta „Ploom AURA Trade-in kit” este valabilă în perioada: 1 octombrie 2025 – 31 martie 2026.

Oferta constă în posibilitatea Utilizatorilor eligibili de a achiziționa un pachet promoțional care include un dispozitiv Ploom AURA și un pachet de rezerve cu tutun de încălzit Sobranie Sticks, în schimbul predării unui dispozitiv Ploom X Advanced înregistrat anterior în contul de Utilizator, la prețul afișat.

1. Eligibilitatea utilizatorului

Pentru a participa la Programul de Trade-in, utilizatorul trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiții:

  • Să fie persoană fizică, cu reședința în România;
  • Să dețină un cont activ pe Site;
  • Să aibă în contul său înregistrat cel puțin un dispozitiv Ploom X Advanced;
  • Să nu fi beneficiat anterior de oferta „Ploom AURA Trade-in kit” în același an calendaristic.

Oferta este limitată la o singură accesare per utilizator pe an calendaristic, indiferent de canalul de achizitie.

2. Disponibilitate și acces la ofertă

Oferta „Ploom AURA Trade-in kit” este afișată în magazin pe webSite-ul www.ploom.ro și disponibilă și în alte canale JTI.

Produsul este vizibil tuturor vizitatorilor Site-ului, funcționalitatea „Adaugă în coș” este activă doar pentru Utilizatorii eligibili, conform criteriilor din Secțiunea 1.

Utilizatorii neautentificați în cont vor fi redirecționați către pagina de logare pentru a permite verificarea eligibilității.

3. Procesul de comandă

Pentru a comanda oferta „Ploom AURA Trade-in kit”, Utilizatorul eligibil trebuie să parcurgă următorii pași:

  • Accesarea paginii de produs dedicate ofertei;
  • Selectarea configurației dorite (culoare dispozitiv + pachet de rezerve cu tutun de încălzit Sobranie Sticks);
  • Să fie de acord cu înregistrarea dispozitivului Ploom AURA în contul său.
  • Confirmarea că deține un dispozitiv Ploom X Advanced înregistrat, prin activarea opțiunii de verificare.
  • Adăugarea ofertei în coș
  • Selectarea dispozitivului Ploom X Advanced din cont care urmează a fi oferit la schimb.
  • Finalizarea comenzii prin intermediul procesului standard de checkout.
  • După plasarea comenzii și selectarea dispozitivului Ploom X Advanced pentru schimb, acesta va fi eliminat automat din contul Utilizatorului și nu va mai putea fi recuperat ulterior.

Pentru achiziționarea acestei oferte nu se poate aplica niciun cod de discount și nici nu pot fi aplicate puncte Ploom Club.

Această ofertă beneficiază de transport gratuit.

4. Confirmarea și livrarea comenzii

După finalizarea comenzii, Utilizatorul va primi un e-mail de confirmare, care va include detaliile comenzii și confirmarea acceptării de către JTI.

Din acel moment, comanda este considerată finalizată și nu poate fi anulată, modificată sau returnată.

Dispozitivul Ploom AURA și pachetul de rezerve cu tutun de încălzit Sobranie Sticks vor fi expediate exclusiv pe teritoriul României, la adresa indicată de Utilizator în procesul de checkout.

5. Returnarea dispozitivului Ploom X Advanced

Odată cu livrarea ofertei „Ploom AURA Trade-in kit”, Utilizatorul are obligația de a preda curierului dispozitivul Ploom X Advanced selectat pentru schimb, în următoarele condiții:

  • Dispozitivul trebuie ambalat corespunzător, într-un ambalaj opac și intact, care să nu permită vizualizarea conținutului.
  • Dispozitivul trebuie returnat împreună cu cablul de încărcare USB tip C inclus în pachetul original (dacă există);

Nu se percep costuri suplimentare de transport pentru returul dispozitivului oferit la schimb.

În cazul în care Utilizatorul nu returnează dispozitivul Ploom X Advanced selectat pentru schimb în condițiile și termenii stabiliți, JTI își rezervă dreptul de a restricționa accesul acelui Utilizator la orice viitoare campanii sau oferte de tip trade-in.

Această măsură poate include, fără a se limita la, inactivarea temporară sau definitivă a eligibilității pentru oferte similare, indiferent de perioada de desfășurare a acestora.

 

6. Livrare

6.1. Livrarea Produselor de către Vânzător se face exclusiv pe teritoriul României. Vânzătorul se obligă să livreze Produsele în sistem de curierat, în termen de 1-3 zile lucrătoare de la data confirmării Comenzii, cu excepția zilelor nelucrătoare sau sărbătorilor legale.

Termenul de livrare se poate extinde în funcție de volumul total al Comenzilor.

Totodată, Vânzătorul va asigura ambalarea corespunzătoare a Produselor și va asigura transmiterea documentelor însoțitoare.

6.2. Taxa de livrare

6.2.1. Livrarea este gratuită pentru comenzile cu valoare mai mare sau egală cu 99 RON.

6.2.2. Pentru comenzile cu valoare mai mică de 99 RON, taxa de livrare este de 20 RON (TVA inclus), taxă ce va fi afișată în procesul de Comandă.

6.2.3 Ofertele “Ploom AURA Trade-in Kit” și “Ploom AURA Kit” beneficiază de transport gratuit.

6.3. La momentul livrării, curierul se va asigura că Produsele comandate sunt predate doar persoanelor care le-au comandat, conform detaliilor din Comandă și facturii emise de Vânzător, și doar după ce au verificat că persoanele respective sunt majore, prin verificarea unui document de identitate emis de autoritățile din România, cu poză. La livrarea primei Comenzi către un anume Cumpărător, acesta va semna o declarație pe proprie răspundere că este adult, consumator existent de produse cu nicotină, rezident în România. În cazul în care Utilizatorul nu este de acord să prezinte un document de identitate cu poză sau din documentul de identitate prezentat rezultă că persoana nu e majoră sau nu este cea care a comandat Produsul și / sau nu este de acord să semneze declarația pe proprie răspundere, curierul va refuza să predea Produsul, iar Comandă va fi anulată. Dacă Cumpărătorul nu este prezent la livrare, se va realiza predarea la un moment ulterior, urmând aceeași procedură. Într-o astfel de situație, contravaloarea Comenzii plasată on-line se va rambursa Utilizatorului / Cumpărătorului în termen de maximum 14 zile de la data înregistrării anulării Comenzii.

6.4. Livrările nu se vor face decât în România, nu este posibilă livrarea Produselor în străinătate.

 

7. Returnarea produselor

7.1. Conform O.U.G. 34/2014, Cumpărătorul își poate exercita dreptul de retragere din Contract cu privire la Produsele achiziționate la distanță, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv, în termen de 14 zile de la data la care Cumpărătorul a intrat în posesia fizică a Produselor.

7.2. Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost recepționat (e.g. în cazul Produsului constând în dispozitiv Ploom AURA în stare de funcționare și cu accesoriile funcționale incluse în cutia originală: cablul USB-C). Nu se acceptă pentru returnare Produse care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire excesivă și/sau intervenții neautorizate, etc.

Dacă se va constata că Produsul se află în stare de funcționare (nu prezintă urme vizibile de utilizare necorespunzătoare cum ar fi: lovituri, deformări, zgârieturi foarte vizibile care ar putea afecta funcționarea Produsului, elemente lipsă, modificări sau dezasamblări) și conține toate elementele / componentele cu care a fost vândut, Vânzătorul va rambursa Cumpărătorului prin transfer bancar, în contul Cumpărătorului, suma plătită pentru Produsul / Produsele în privința cărora a fost exercitat dreptul de retragere, fără întârzieri nejustificate și nu mai târziu de 14 zile de la data la care este informat cu privire la decizia Cumpărătorului de a își exercita dreptul de retragere, cu condiția ca Produsele returnate să respecte condițiile descrise mai sus și să fie recepționate în termenul corespunzător de 14 zile, în caz contrar Vânzătorul poate amâna plata până la data recepționării Produsului.

7.3. Orice Produse consumabile (e.g. pachete de rezerve cu tutun Sobranie Sticks etc.) care sunt susceptibile a se deteriora rapid prin deschiderea cutiei / pachetului dacă nu sunt depozitate în condiții speciale, care să nu le influențeze calitatea sunt exceptate de la dreptul de retragere în condițiile legii (OUG 34/2014 art. 16 lit d si e). Întrucât nu putem controla condițiile în care consumabilele sunt depozitate după livrarea acestora către Cumpărători și nu putem garanta că nu le-a fost afectată calitatea, cum menționăm mai sus, acestea nu vor putea fi incluse în categoria Produselor care pot fi returnate (deci sunt exceptate de la exercitarea dreptului de retragere), chiar dacă acestea sunt sigilate.

7.4. Sunt exceptate de la exercitarea dreptului de retragere, Produsele care au beneficiat deja de un proces de înlocuire urmare a executării garanției.

7.5. În cazul ofertelor de Produs conținând un dispozitiv și alte accesorii (independent de cele aflate deja în cutia dispozitivului Ploom AURA) și / sau rezerve cu tutun de încălzit Sobranie Sticks, Cumpărătorul va trebui să returneze dispozitivul împreună cu toate accesoriile incluse în ofertă, mai puțin rezervele cu tutun de încălzit Sobranie Sticks.

7.6. În cazul Produselor Ploom AURA care au beneficiat de înregistrarea dispozitivului pe Site, beneficiile dobândite se vor modifica după cum urmează:

  • Extra-garanția de 6 luni pentru dispozitivul Ploom AURA va fi anulată.
  • Punctele Ploom Club revendicate / folosite se vor menține, iar punctele Ploom Club nerevendicate / nefolosite se vor anula;
  • Utilizatorul va beneficia doar de codurile de discount de 50% valabile pentru una dintre ofertele Sobranie Sticks 1 cartuș sau Sobranie Sticks Mix and Match 1 cartuș, primite până în momentul returului.

7.7. În cazul în care dorește să își exercite dreptul de retragere, Cumpărătorul trebuie să informeze Vânzătorul privind decizia sa prin contactarea echipei de Asistență Ploom la numărul de telefon 0800 008 811, prin intermediul formularului de contact sau al LiveChat-ului de pe Site-ul www.ploom.ro, în intervalul 08:00 – 22:00 de luni până vineri sau între 10:00 – 18:00 de sâmbătă până duminică.

Dacă a achitat comanda ramburs la curier, trebuie să completeze și formularul de retur din cutia de transport.

7.8. Operatorul Infoline va solicita Cumpărătorului date de identificare pentru a verifica achiziția și data acesteia precum și informații în ceea ce privește modalitatea de dobândire a Produsului, adica de pe Site, direct de la Vânzător prin vânzare la distanță. În cazul în care nu va putea identifica Cumpărătorul ca și Cumpărător de Produse de pe Site în sistemele JTI, Operatorul nu va putea opera procesul de returnare.

7.9. După validarea dovezii de plată online / ramburs și a eligibilității procedurii de retur, va fi demarat procesul de ridicare a Produsului în cauză prin intermediul serviciilor de curierat.

7.10. Produsul, împreună cu toate accesoriile sale incluse în cutia originală, trebuie să fie ambalate în mod corespunzător pentru a putea fi preluat de către curier. Produsul trebuie închis de către expeditor / Cumpărător într-un ambalaj de transport intact și opac, care nu permite vizualizarea conținutului.

7.11. În cazul în care Cumpărătorul a achitat prin ramburs la curier suma pentru achiziția Produsului pe care dorește să îl returneze, Operatorul îi va solicita Cumpărătorului și o poză cu formularul de retur inclus în cutia de transport a livrării, completat în prealabil de Client cu datele sale de identificare.

 

8. Garanția Produselor / Înlocuirea Produselor 

8. Garanția Produselor / Înlocuirea Produselor 

8.1. Produsele existente pe site-ul www.ploom.ro, comercializate de către Vânzător, beneficiază de condiții de garanție conform legislației în vigoare (OUG 140/2021).

8.2. Dacă un Produs achiziționat prezintă defecțiuni care intră sub incidența garanției, Cumpărătorul are dreptul la înlocuirea Produsului respectiv, conform termenilor și condițiilor specificate în documentul de garanție și legislația aplicabilă. Înlocuirea se va face cu un produs identic sau, dacă acest lucru nu este posibil, cu un produs similar din punct de vedere al funcționalității și de aceeași culoare, în funcție de stocul de produse disponibil (exceptând produsele Ediție Limitată).

8.3. Produsele beneficiază de garanția legală de 24 luni conform OUG 140/2021.

8.4. Înlocuirea se poate efectua prin două metode:

8.4.1. Cumpărătorul se poate prezenta cu Produsul defect la una dintre locațiile / insulele Ploom pentru constatare și înlocuire. Click aici pentru detalii (https://www.ploom.ro/ro/locatie-magazine).

8.4.2. Cumpărătorul poate contacta echipa Asistență Ploom la numărul de telefon 0800 008 811, prin intermediul formularului de contact sau al LiveChat-ului disponibil pe Site-ul www.ploom.ro, în intervalul 08:00 – 22:00 de luni până vineri sau între 10:00 – 18:00 de sâmbătă până duminică. În acest caz, înlocuirea va avea loc în termen de 15 zile de la data la care Consumatorul a informat Vânzătorul cu privire la neconformitate.

8.5. Instrucțiunile pentru înlocuire vor fi furnizate în timpul convorbirii și vor respecta condițiile stipulate în documentul de garanție.

8.6. Operatorul din echipa Asistență Ploom va solicita Cumpărătorului date de identificare pentru a verifica achiziția și data acesteia precum și informații în ceea ce privește modalitatea de dobândire a Produsului, în situația în care Produsul este achiziționat de la un partener al Vânzătorului. În cazul în care nu va putea identifica Cumpărătorul în sistemele JTI, Cumpărătorul va trebui să pună la dispoziție dovada achiziției (factura / bonul fiscal).

8.7. După validarea dovezii de plată și a eligibilității procedurii de înlocuire, va fi demarat procesul de ridicare a Produsului în cauză prin intermediul serviciilor de curierat.

8.8. Produsul, împreună cu cablul USB-C inclus în cutia originală, trebuie să fie ambalat în mod corespunzător pentru a putea fi preluat de către curier. Produsul trebuie închis de către expeditor într-un ambalaj de transport intact și opac, care nu permite vizualizarea conținutului.

8.9. Curierul desemnat va prelua Produsul defect / neconform de la Consumator și va furniza Consumatorului un nou Produs funcțional. Acest nou Produs va beneficia de o perioadă de garanție de 24 de luni, începând cu data înlocuirii.

8.10. Oricare dintre aceste metode de înlocuire trebuie să respecte termenii, condițiile și limitările specificate în documentul de garanție, inclusiv, dar fără a se limita la, durata garanției, tipurile de defecțiuni acoperite și responsabilitățile părților.

8.11. Condiții speciale depozitare produse

8.11.1. Această secțiune se aplică produselor specifice, cum ar fi dispozitivele și accesoriile cu componente electronice, care necesită condiții speciale de depozitare pentru a menține calitatea și siguranța acestora.

8.11.2. Consumatorul este responsabil să depoziteze aceste produse în conformitate cu recomandările și instrucțiunile furnizate de producător în instrucțiunile de utilizare. Depozitarea necorespunzătoare a acestor produse poate afecta calitatea și performanța acestora și poate să nu fie în conformitate cu reglementările locale.

8.11.3. Produsele trebuie păstrate într-un mediu adecvat, care să asigure o temperatură și o umiditate controlate. Este important să se evite expunerea la temperaturi extreme, căldură excesivă, frig intens sau umiditate crescută, conform instrucțiunilor furnizate de producător.

8.11.4. Consumatorul trebuie să păstreze aceste produse în ambalajul original sau în ambalaje recomandate de producător, pentru a preveni deteriorarea sau contaminarea acestora.

8.11.5. Orice deteriorare a produselor cauzată de depozitarea necorespunzătoare nu intră sub incidența garanției și poate duce la pierderea sau reducerea calității acestora.

8.12. Termenul de garanție legală (art. 9 alin. (1) din O.U.G. nr. 140/2021): Răspunderea Distribuitorului / a Vânzătorului în legătură cu garanția legală de conformitate va fi angajată dacă lipsa de conformitate apare într-un termen de 24 luni, calculat de la livrarea Produsului.

8.13. Garanția extinsă (exclusiv pentru înregistrarea dispozitivului Ploom AURA)

8.13.1. Pentru a beneficia de extinderea garanției, Consumatorul trebuie să înregistreze dispozitivul Ploom AURA în mod corespunzător. După înregistrarea cu succes a dispozitivului Ploom AURA, durata garanției se extinde cu 6 luni față de cea standard.

Înregistrarea dispozitivului se poate efectua în condițiile descrise în Secțiunea 4, „Înregistrarea dispozitivului Ploom” din Termeni și Condiții de Utilizare a website-ului www.ploom.ro. - https://www.ploom.ro/ro/termeni-si-conditii

8.13.2. Garanția extinsă se aplică în plus față de perioada de garanție standard a dispozitivului Ploom AURA din instrucțiunile de utilizare.

8.13.3. JTI își rezervă dreptul de a modifica sau retrage disponibilitatea garanției extinse în orice moment, cu sau fără notificare prealabilă.

8.14. Durata medie de utilizare a Produselor Ploom:

8.14.1. Dispozitiv Ploom AURA: 24 luni

8.14.2. Încărcător portabil Ploom AURA: 24 luni

8.14.3. Adaptor USB pentru încărcător Ploom AURA: 24 luni

8.14.4. Cablu USB-C: 24 luni

8.14.5. Stație de încărcare: 24 luni

8.15. Excluderi din Acoperirea Garanției

8.15.1. Produse conforme, funcționale, fără erori de utilizare.

8.15.2. Deteriorarea aspectului exterior (cum ar fi zgârieturi, semne sau plastic spart etc.) care nu afectează funcționalitatea produsului;

8.15.3. Deteriorări cauzate de utilizarea abuzivă, supratensiune, manipulare necorespunzătoare, nerespectarea în mod repetat a recomandărilor primite din partea echipei Asistență Ploom, contacte cu lichide sau incendiu;

8.15.4. Defecțiuni datorate utilizării cu alte produse față de cele originale ce însoțesc produsul, produse necompatibile, fabricate fie de JTI, fie de producători terți;

8.15.5. Deteriorarea accidentală, deteriorarea și / sau defecțiunile provocate de nerespectarea instrucțiunilor de utilizare prevăzute în ghidul de utilizare și / sau uzura normală, precum și orice alte cazuri care nu se datorează unei lipse de conformitate a produsului existente la momentul livrării.

8.15.6. Deteriorări sau defecțiuni cauzate de încercarea de a deschide, de a modifica și de a repara Produsul, fie de către un Utilizator, fie de către un furnizor de servicii neacreditat de producător;

8.15.7. Degradarea performanței bateriei produsului. Bateriile sunt părți consumabile, iar degradarea și uzarea lor în timp nu reprezintă un defect de fabricație și sunt excluse din această garanție;

8.15.8. Produs care conține piese complet sau parțial neoriginale;

8.15.9. Produsul pentru care numărul de serie unic inscripționat pe interiorul dispozitivului, sub capacul frontal, a fost eliminat sau modificat;

8.15.10. Pierderea sau furtul produsului sau a componentelor sale.

8.16. Prevederile referitoare la garanție sunt aplicabile în țara unde are loc vânzarea / achiziția, adică pe teritoriul României.

 

9. Confidențialitate

9.1. Informațiile de orice natură furnizate de către Cumpărător / Utilizator Vânzătorului cu ocazia încheierii contractului la distanță vor rămâne în proprietatea Vânzătorului.

9.2. Nicio declarație publică, promovare, comunicat de presă sau orice alt mod de dezvăluire către terțe părți nu va fi făcută de niciun Cumpărător / Utilizator cu privire la Comandă / Contract fără consimțământul prealabil scris al Vânzătorului.

9.3. Utilizatorului îi este interzisă transmiterea către sau de pe acest Site a unor materiale ilegale, amenințătoare, calomniatoare, defăimătoare, obscene sau a altor materiale / limbaj care ar putea atrage răspunderea civilă sau penală în temeiul legii.

 

10. Dreptul de proprietate intelectuală

10.1. Cumpărătorului / Utilizatorului nu îi este permisă copierea, distribuirea, publicarea, transferul către terțe părți, modificarea și / sau altfel alterarea, utilizarea sau acordarea unei licențe, legarea la, expunerea, includerea oricărui Conținut în orice alt context decât cel original intenționat de Vânzător, includerea oricărui Conținut în afara Site-ului, îndepărtarea însemnelor care semnifică dreptul de autor al Vânzătorului asupra Conținutului, precum și participarea la transferul, vânzarea, distribuția unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afișarea Conținutului, decât cu acordul scris expres al Vânzătorului.

10.2. Persoanele care accesează acest Site sunt de acord să nu reproducă, traducă sau să utilizeze informațiile publicate pe Site în alte scopuri decat cele personale. Orice încercare, de orice natură, de modificare a imaginilor și informațiilor din prezentul Site, precum și realizarea de legături (linkuri) către acesta, fără acordul prealabil al Vânzătorului, acordă Vânzătorului dreptul să faca uz de toate prerogativele sale și de a se adresa organelor competente pentru sancționarea acestor fapte. Persoana care își bazează deciziile sau acțiunile pe informațiile conținute în Site își asumă integral răspunderea pentru eventualele prejudicii suferite.

 

11. Transferul de proprietate al Produselor

11.1. Riscurile asupra Produselor vor fi transferate către Cumpărător la livrare, imediat după intrarea în posesie a Produselor comandate, iar proprietatea asupra Produselor va fi transferată după efectuarea plății.

 

12. Răspundere

12.1. Prin crearea și utilizarea Contului, Utilizatorul / Cumpărătorul își asumă răspunderea pentru menținerea confidențialității datelor de Cont (user și parola) și pentru gestionarea accesării Contului, și, în conformitate cu legislația în vigoare și Termenii și Condițiile de utilizare Site este responsabil de activitatea derulată prin intermediul Contului său.

 

12.2. Ulterior creării Contului, utilizarea Conținutului și a Site-ului echivalează cu acceptarea modificărilor intervenite asupra Termenilor și Condițiilor de utilizare Site și / sau a versiunilor actualizate ale Termenilor și Condițiilor.

 

12.3. Prezentul Document poate fi modificat oricând de către Vânzător, acesta fiind opozabil Utilizatorilor / Cumpărătorilor de la data afișării în Site.

 

12.4. Vânzătorul nu poate fi responsabil pentru buna funcționare a Site-ului, compatibilitatea acestuia cu calculatorul sau echipamentele folosite de Utilizatori pentru acces și utilizare a Site-ului, absența defectelor, virușilor sau a altor deficiențe ale Site-ului sau server-ului, nici pentru întreruperi, pierderi de date sau prejudicii aduse sistemului informatic al Utilizatorilor, precum și nici pentru eventualele prejudicii sau beneficii nerealizate care ar putea rezulta din întreruperea accesului Utilizatorului la Site, deficiențe tehnice care conduc la incapacitatea de a utiliza Site-ul, de a accesa o ofertă, de a participa la o promoție / campanie promoțională / Program de loialitate sau de a plasa / finaliza comenzi pentru Produse.

 

12.5. În măsura în care Site-ul conține linkuri sau redirecționări către site-uri ale terțelor părți (cum ar fi, fără a se limita la, procesatorul de servicii de plată online), care nu sunt operate de Vânzător, Vânzătorul nu este responsabil pentru conținutul sau respectarea dispozițiilor legale legate de respectivele site-uri sau terțele părți care le operează.

 

13. Deșeurile de echipamente electrice și electronice (DEEE)

13.1. DEEE înseamnă toate echipamentele electrice și electronice la care vă puteți gândi: frigider, mașină de spălat, televizor, computere, telefoane mobile, radio-casetofoane, camere video, cuptoare cu microunde, etc. Practic, ele sunt peste tot în jurul nostru și contribuie semnificativ la calitatea vieții noastre.

Următoarele Produse generează DEEE:

Dispozitiv Ploom AURA , Cablu de încărcare USB-C Ploom AURA, Adaptor AC Ploom AURA, Stație de încărcare Ploom AURA.

13.2. De ce să predau și să reciclez DEEE?

13.2.1. Din două motive foarte importante:

  • DEEE conțin materii periculoase pentru mediu și sănătate – gaze cu efect de seră sau metale grele dăunătoare sănătății.
  • Recuperarea unor cantități importante de materii prime secundare; DEEE au un grad ridicat de reciclare-reutilizare (între 85-90%).

13.3. Cum sunt tratate și reciclate DEEE?

13.3.1. Tratarea DEEE presupune sortarea inițială a acestora pe tipologii (aparate frigorifice, echipamente cu CRT, electrocasnice mari, IT, etc.)

13.3.2. Un prim pas îl reprezintă extragerea unor componente cu periculozitate ridicată sau care cer o tratare atentă în fluxurile următoare: lichide, agenți frigorifici, baterii, plăci electronice, cabluri, azbest, etc.

13.3.3. Urmează ca DEEE-urile depoluate să treacă printr-un proces de dezmembrare automată sau manuală, la finalul căruia sunt identificați compuși omogeni care reprezintă baza pentru viitoarele materii prime secundare sau care necesită operațiuni de valorificare energetică sau eliminare controlată.

13.4. Reglementări

13.4.1. DEEE pot conține substanțe periculoase, care, dacă nu sunt tratate în mod corespunzător, ar putea duce la deteriorarea mediului și sănătății umane. Directiva 2012/19/UE a Parlamentului European și a Consiliului Uniunii Europene a fost emisă pentru a îmbunătăți colectarea și reciclarea DEEE. Aceasta stabilește obiective clare și obligă producătorii la colectarea și reciclarea DEEE. Producătorii plătesc o taxă anuală pentru colectarea și reciclarea DEEE în condiții de siguranță.

13.4.2. Stabilirea unor cerințe clare în operațiunile din fluxurile DEEE au menirea de a limita poluarea în operațiunile de colectare-reciclare DEEE, de a asigura siguranța și sănătatea oamenilor implicați și de a crește eficiența în recuperarea materialelor rezultate în urma proceselor de reciclare. Scopul acestora îl reprezintă și prevenirea debarasării necorespunzatoare a DEEE și a fracțiilor acestora, limitarea exporturilor ilegale și crearea unui mediu concurențial corect pentru toți actorii din lanțul DEEE.

13.4.3. Utilizatorii finali au un rol important de jucat în a ajuta la îmbunătățirea recuperării DEEE. Ambalajele produselor electrice și electronice sunt marcate corespunzător (cu simbolul pubelei de gunoi, barată cu două linii în formă de X), pentru a arăta faptul că produsele nu trebuie eliminate ca deșeuri municipale nesortate, ci ar trebui colectate separat în punctele de colectare disponibile, pentru a facilita tratarea și reciclarea lor. La furnizarea unui produs nou, la solicitarea Cumpărătorului, distribuitorii sunt obligați să preia DEEE în sistem "unul la unul", în mod gratuit, în aceleași condiții precum cele de livrare a produsului nou, dacă echipamentul este de tip echivalent și a îndeplinit aceleași funcții ca echipamentul nou furnizat și să informeze Cumpărătorul despre această posibilitate înainte de achiziționarea produsului.

13.3. Cum sunt tratate și reciclate DEEE?

13.3.1. Tratarea DEEE presupune sortarea inițială a acestora pe tipologii (aparate frigorifice, echipamente cu CRT, electrocasnice mari, IT, etc.)

13.3.2. Un prim pas îl reprezintă extragerea unor componente cu periculozitate ridicată sau care cer o tratare atentă în fluxurile următoare: lichide, agenți frigorifici, baterii, plăci electronice, cabluri, azbest, etc.

13.3.3. Urmează ca DEEE-urile depoluate să treacă printr-un proces de dezmembrare automată sau manuală, la finalul căruia sunt identificați compuși omogeni care reprezintă baza pentru viitoarele materii prime secundare sau care necesită operațiuni de valorificare energetică sau eliminare controlată.

13.4. Reglementări

13.4.1. DEEE pot conține substanțe periculoase, care, dacă nu sunt tratate în mod corespunzător, ar putea duce la deteriorarea mediului și sănătății umane. Directiva 2012/19/UE a Parlamentului European și a Consiliului Uniunii Europene a fost emisă pentru a îmbunătăți colectarea și reciclarea DEEE. Aceasta stabilește obiective clare și obligă producătorii la colectarea și reciclarea DEEE. Producătorii plătesc o taxă anuală pentru colectarea și reciclarea DEEE în condiții de siguranță.

13.4.2. Stabilirea unor cerințe clare în operațiunile din fluxurile DEEE au menirea de a limita poluarea în operațiunile de colectare-reciclare DEEE, de a asigura siguranța și sănătatea oamenilor implicați și de a crește eficiența în recuperarea materialelor rezultate în urma proceselor de reciclare. Scopul acestora îl reprezintă și prevenirea debarasării necorespunzătoare a DEEE și a fracțiilor acestora, limitarea exporturilor ilegale și crearea unui mediu concurențial corect pentru toți actorii din lanțul DEEE.

13.4.3. Utilizatorii finali au un rol important în a ajuta la îmbunătățirea recuperării DEEE. Ambalajele produselor electrice și electronice sunt marcate corespunzător (cu simbolul pubelei de gunoi, barată cu două linii în formă de X), pentru a arăta faptul că Produsele nu trebuie eliminate ca deșeuri municipale nesortate, ci ar trebui colectate separat în punctele de colectare disponibile, pentru a facilita tratarea și reciclarea lor. La furnizarea unui produs nou, la solicitarea Cumpărătorului, distribuitorii sunt obligați să preia DEEE în sistem "unul la unul", în mod gratuit, în aceleași condiții precum cele de livrare a produsului nou, dacă echipamentul este de tip echivalent și a îndeplinit aceleași funcții ca echipamentul nou furnizat și să informeze Cumpărătorul despre această posibilitate înainte de achiziționarea produsului.

 

14. Forță majoră

14.1. Niciuna dintre părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare la termen și / sau în mod corespunzător, total sau parțial este datorată unui eveniment de forță majoră. Forța majoră este evenimentul imprevizibil, în afara controlului părților și care nu poate fi evitat.

14.2. Dacă în termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu încetează, fiecare parte va avea dreptul să notifice celeilalte părți încetarea de plin drept a Contractului fără ca vreuna dintre ele să poată pretinde celeilalte alte daune-interese.

 

15. Legea aplicabilă – Jurisdicția

15.1. Contractul este supus legislației române. Eventualele litigii apărute între Vânzător și Cumpărători / Utilizatori se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești române competente din Municipiul București.

 

16. Contact

16.1. Utilizatorii își pot gestiona Conturile și modalitatea de comunicare cu echipa Ploom în secțiunile dedicate de pe Site și conform Termenilor și Condițiilor de utilizare Site. În plus, orice Utilizator al Site-ului poate contacta echipa Ploom prin transmiterea unui e-mail la adresa [email protected], prin intermediul LiveChat-ului de pe Site-ul www.ploom.ro sau prin apelarea serviciului Infoline, la numărul de telefon 0800 008 811, în intervalul 08:00 – 22:00, de luni până vineri sau între 10:00 – 18:00, de sâmbătă până duminică.

Pentru a accesa site-ul nostru și pentru a afla mai multe informații despre Ploom, este necesar să fii adult, consumator existent de produse cu nicotină, rezident în România. Te informăm că produsul Ploom nu e lipsit de riscuri și cauzează dependență.

Te rugăm să confirmi că ai peste 18 ani și ești consumator existent de produse cu nicotină

Confirmă