Cum curăț dispozitivul Ploom AURA?
Rezervele cu tutun dispun de tehnologia inovatoare CleanSeal, un sistem care previne căderea tutunului în camera de încălzire în timpul utilizării, asigurând astfel o experiență mai curată.
Recomandăm totuși o curățare minimă deoarece dispozitivul tău poate aduna particule de praf și reziduuri provenite din vapori, așa că îți recomandăm să-l cureți o dată pe lună sau ori de câte ori simți că rezerva cu tutun devine mai greu de introdus.
Bețișoarele de curățare Ploom sunt un accesoriu util pentru a te ajuta în acest proces. Urmează pașii de mai jos:
1. Îndepărtează capacul frontal.
2. Umezește ușor un bețișor de curățare cu apă.
3. Cu clapeta glisantă deschisă, introdu bețișorul în camera de încălzire și curăță delicat suprafața interioară prin mișcări de rotație. Acordă o atenție deosebită zonelor din jurul clapetei glisante și celor două părți proeminente situate imediat sub marginea superioară a camerei de încălzire.
4. Îndepărtează umiditatea rămasă din camera de încălzire: reatașează capacul frontal, deschide clapeta glisantă și pornește o sesiune de utilizare fără a introduce un stick.
- De ce să alegi Ploom?
- Este Ploom un dispozitiv de vapat sau o țigară electronică?
- Ce sunt produsele cu tutun pentru încălzit?
- Care este diferența dintre Ploom și alte produse cu tutun de încălzit?
- Este Ploom mai sigur decât țigările?
- Ploom emană fum?
- A ce miroase Ploom?
- Produce Ploom scrum?
- Pot să iau dispozitivul Ploom în avion?
- Este Ploom rezistent la apă?
- Ce este Ploom AURA?
- Cum folosesc Ploom AURA?
- Cum pornesc pentru prima dată Ploom AURA?
- Unde pot găsi codul de înregistrare pentru Ploom AURA?
- Ce se întâmplă dacă scot capacul frontal în timp ce folosesc dispozitivul Ploom AURA?
- Cum opresc o sesiune Ploom AURA?
- Dispozitivul meu Ploom AURA nu funcționează, ce trebuie să fac?
- Dispozitivul meu Ploom AURA nu se încarcă, ce trebuie să fac?
- Pot utiliza alte rezerve cu tutun de încălzit sau țigări cu Ploom AURA?
- Dacă o rezervă cu tutun de încălzit se rupe și rămâne blocată în dispozitiv, cum o pot scoate?
- Cum inserez stick-ul în dispozitivul Ploom AURA?
- Din ce material sunt făcute accesoriile?
- Cum pot schimba capacul frontal al dispozitivului Ploom AURA?
- Este normală încălzirea dispozitivului Ploom AURA?
- Cum știu că dispozitivul meu Ploom AURA este încărcat complet?
- Ce sunt modurile diferite de încălzire ale Ploom AURA?
- Cum schimb modurile de încălzire?
- Cum schimb modurile de încălzire?
- Ce este modul de economisire a bateriei și cum se activează?
- Ce este funcția Auto-Start?
- Am inserat un stick dar nu se încălzește, cum procedez?
- Unde este butonul de pornire la Ploom AURA?
- Care este semnificația becului LED de pe dispozitivul Ploom AURA?
- Ce înseamă că dispozitivul Ploom AURA a vibrat de 5 ori?
- Cum pot seta un cod de siguranță pe dispozitivul meu Ploom AURA?
- Cum pot reseta blocarea manuală pe dispozitivul meu Ploom AURA?
- Cât timp dureză o sesiune cu Ploom AURA?
- Cum se încheie o sesiune cu Ploom AURA?
- Câte sesiuni consecutive pot avea cu Ploom AURA?
- Cum resetez Ploom AURA?
- Cum curăț Ploom AURA?
- Cum încarc Ploom AURA?
- Ce se întâmplă dacă sesiunea este oprită?
- În cât timp se încarcă complet dispozitivul meu Ploom AURA?
- Când folosesc Ploom AURA, rezerva cu tutun de încălzit se mișcă
- Ce sunt rezervele cu tutun pentru încălzit Sobranie Sticks?
- Ce fac cu rezervele cu tutun de încălzit utilizate?
- Care este diferența dintre o rezervă cu tutun de încălzit și o țigară normală?
- Conțin rezervele cu tutun de încălzit propilenglicol?
- Produc rezervele cu tutun de încălzit gudron?
- Ce este ActiveBlend?
- Pot folosi rezervele cu tutun de încălzit pentru Ploom cu alte dispozitive de tutun de încălzit?
- Pot folosi rezervele cu tutun de încălzit pentru Ploom cu alte dispozitive de tutun de încălzit?
- Ce este CleanSeal?
- Ce este Smart Heatflow?
- Când trebuie să înlocuiesc rezerva cu tutun de încălzit?
- Descarcă aplicația Ploom pentru Android
- Descarcă aplicația Ploom pentru IOS
- Despre aplicația Ploom
- Ce trebuie să fac pentru a mă conecta la aplicație?
- Cum pot asocia dispozitivul meu cu telefonul?
- Cum funcționează funcția Radar pentru Dispozitive și care sunt limitările acesteia?
- Cum pot gestiona consimțămintele și notificările?
- Cum funcționează funcția de blocare și deblocare?
- Cum pot asocia mai multe dispozitive Ploom în aplicația mea?
- Cum pot deconecta sau elimina dispozitivul din aplicație?
- De ce cere aplicația permisiuni pentru locația GPS?
- De ce aplicația solicită permisiuni pentru Bluetooth și pentru căutarea dispozitivelor Bluetooth?
- De ce trebuie să ofer permisiuni pentru notificări? Cum le pot configura?
- Cum pot primi suport dacă am probleme cu aplicația sau cu dispozitivul meu?
- Ce funcții sunt disponibile prin aplicația Ploom?
- Cum conectez și asociez dispozitivul meu Ploom AURA cu aplicația?