Cum te putem ajuta?

Cum pot primi suport dacă am probleme cu aplicația sau cu dispozitivul meu?

Dacă întâmpini dificultăți cu aplicația sau cu dispozitivul tău, suntem aici să te ajutăm.

Contactează consultanții noștri din echipa Asistență Ploom pentru ajutor, suport și îndrumare personalizată.

Modalități de a ne contacta:

  • LiveChat: Obține suport în timp real și îndrumare personalizată în timpul orelor noastre de lucru:

Luni - vineri: 08:00 - 22:00

Sâmbătă & duminică: 10:00 - 18:00

  • Telefon: Discută direct cu echipa de Asistență Ploom sunând la 0800 008 811.

Program:

Luni - vineri: 08:00 - 22:00

Sâmbătă & duminică: 10:00 - 18:00

  • Mesaj: Trimite-ne un mesaj și îți vom răspunde cât mai curând posibil.

Suntem alături de tine și la dispoziția ta pentru a face fiecare moment petrecut cu Ploom o plăcere.