Care este diferența dintre o rezervă cu tutun de încălzit și o țigaretă sau un trabuc?
Deși toate aceste produse conțin tutun, diferența constă în modul în care sunt utilizate.
În cazul țigaretelor și trabucurilor, tutunul este ars, în timp ce produsele cu tutun de încălzit, precum Ploom, funcționează prin încălzirea tutunului. De aceea, tutunul încălzit nu produce fum și nu are miros de fum, oferindu-ți o experiență mai plăcută și mai discretă.
Prin încălzirea rezervelor cu tutun din exterior, tehnologia inovatoare Smart HeatFlow™ a dispozitivului tău Ploom îți oferă un gust și o plăcere a tutunului amplificate, fără multe dintre dezavantajele fumatului.
Pentru a beneficia de momente fără întreruperi cu Ploom, va trebui să folosești rezervele cu tutun de încălzit Sobranie Sticks. Acestea sunt special concepute pentru a fi utilizate cu tehnologia avansată Smart HeatFlow™ de la Ploom, oferindu-ți o experiență autentică a tutunului încălzit.
Descoperă mai multe despre alternativele la fumat pe blogul nostru.
- De ce să alegi Ploom?
- Este Ploom un vape sau o ţigaretă?
- Ce sunt produsele pentru tutun încălzit?
- Care este diferența dintre Ploom și alte dispozitive pentru încălzit tutunul?
- Este Ploom mai sigur decât țigaretele?
- Ploom produce fum?
- A ce miroase Ploom?
- Ploom produce scrum?
- Pot lua dispozitivul Ploom în avion?
- Ploom este rezistent la apă?
- Ce este Ploom AURA?
- Cum folosesc Ploom AURA?
- Cum îmi pornesc Ploom AURA pentru prima dată?
- Unde pot găsi codul de înregistrare a dispozitivului meu Ploom ?
- Ce se întâmplă dacă scot capacul frontal în timp ce folosesc dispozitivul Ploom?
- Cum opresc o sesiune?
- Dispozitivul meu Ploom nu funcționează. Ce trebuie să fac?
- Dispozitivul Ploom nu se încarcă. Ce ar trebui să fac?
- Pot folosi alte rezerve cu tutun de încălzit sau țigarete cu dispozitivul Ploom?
- Dacă o rezervă cu tutun de încălzit se rupe și rămâne blocată, cum o pot scoate?
- Cum introduc o rezervă cu tutun de încălzit în dispozitivul meu Ploom?
- Din ce material sunt fabricate accesoriile?
- Cum pot schimba capacul frontal?
- Dispozitivul meu se încălzește, este normal?
- Cum știu când Ploom AURA este complet încărcat?
- Care sunt modurile de încălzire disponibile pentru Ploom AURA?
- Cum pot schimba modurile?
- Ce este modul de economisire a bateriei și cum îl activez?
- Ce este Auto-Start?
- Am introdus o rezervă cu tutun de încălzit, dar nu se întâmplă nimic, ce fac?
- Unde este butonul pe Ploom AURA?
- Ce indică luminile LED de pe dispozitivul Ploom AURA?
- Ploom AURA a vibrat de 5 ori, ce înseamnă asta?
- Cum pot seta blocarea manuală a dispozitivului meu Ploom?
- Cum pot elimina blocarea manuală a dispozitivului meu Ploom?
- Cât durează o sesiune cu Ploom?
- Cum pot ști când se încheie o sesiune?
- Câte sesiuni pot avea la rând?
- Cum pot reseta dispozitivul?
- Cum curăț dispozitivul Ploom AURA?
- Cum îmi încarc Ploom AURA?
- Sesiunea mea s-a oprit în timpul utilizării, ce s-a întâmplat?
- Cât timp durează să încarc Ploom AURA?
- Când folosesc Ploom, rezerva cu tutun de încălzit se mișcă.
- Ploom AURA nu funcționează, ce trebuie să fac?
- Ce sunt rezervele cu tutun de încălzit Sobranie Sticks?
- Ce fac cu rezervele cu tutun de încălzit utilizate?
- Care este diferența dintre o rezervă cu tutun de încălzit și o țigaretă sau un trabuc?
- Rezervele cu tutun de încălzit conțin propilenglicol?
- Rezervele cu tutun de încălzit produc gudron?
- Ce este ActivBlend?
- Pot folosi rezervele cu tutun de încălzit Sobranie Sticks cu alte dispozitive pentru încălzit tutun?
- Ce este CleanSeal?
- Ce este Smart HeatFlow™?
- Când trebuie să înlocuiesc rezerva cu tutun de încălzit?
- Livrați și în afara teritoriului României?
- Ce serviciu de livrare utilizați?
- Unde se află comanda mea?
- Cât durează livrarea?
- M-am răzgândit. Cum îmi pot anula comanda?
- Dacă îmi anulez comanda, voi primi suma plătită înapoi?
- Cum pot contacta echipa de Asistență Ploom?
- Ploom are o garanție?
- Care este valabilitatea garanției?
- Cum îmi pot revendica garanția?
- Dacă dispozitivul meu Ploom necesită înlocuire, garanția acestuia se va reseta?
- Cum pot descărca aplicația pe Android?
- Cum pot descărca aplicația pe iOS?
- Este aplicația Ploom gratuită pentru instalare și utilizare?
- Ce trebuie să fac pentru a mă conecta la aplicație?
- Cum pot asocia dispozitivul meu cu telefonul?
- Cum funcționează funcția Radar Dispozitiv și care sunt limitările acesteia?
- Cum pot gestiona consimțămintele și notificările?
- Cum funcționează funcția de blocare și deblocare?
- Câte dispozitive pot asocia cu aplicația?
- Cum pot deconecta sau elimina dispozitivul din aplicație?
- De ce cere aplicația permisiuni pentru locația GPS?
- De ce aplicația solicită permisiuni pentru Bluetooth și pentru căutarea dispozitivelor Bluetooth?
- De ce trebuie să ofer permisiuni pentru notificări? Cum le pot configura?
- Cum pot primi suport dacă am probleme cu aplicația sau cu dispozitivul meu?
- Ce funcții sunt disponibile prin intermediul aplicației?
- Cum îmi conectez și asociez Ploom AURA cu aplicația?