Cum te putem ajuta?

Ploom AURA nu funcționează, ce trebuie să fac?

Dacă dispozitivul nu mai funcționează, verifică mai întâi următoarele:

- Asigură-te că dispozitivul este încărcat

- Capacul frontal este montat corect

Dacă problema persistă, încearcă să resetezi dispozitivul. Pur și simplu:

1. Îndepărtează capacul frontal al dispozitivului.

2. Apasă și menține apăsat butonul mic de sub indicatorul LED cu un obiect ascuțit (cum ar fi vârful unui pix), timp de 5 secunde.

3. Când resetarea este completă, indicatorul LED va pulsa rapid de 10 ori, iar dispozitivul va vibra.

Alternativ, poți lua legătura cu echipa Asistență Ploom folosind detaliile de mai jos:

Telefon: 0800 008 811

[E-mail]

[LiveChat]

Program:

De luni până vineri: 08:00 - 22:00

Sâmbătă și duminică: 10:00 - 18:00