Câte sesiuni pot avea la rând?
Cu Ploom poți beneficia de până la trei* rezerve cu tutun de încălzit consecutive. Poți face acest lucru cu sau fără Auto-Start, iată cum:
Cu Auto-Start activat:
1. După ce ai încheiat o sesiune, îndepărtează rezerva cu tutun de încălzit folosită și las-o să se răcească înainte de a o arunca.
2. Închide clapeta glisantă.
3. Deschide clapeta glisantă și introdu o rezervă cu tutun de încălzit nouă.
4. Dispozitivul tău va vibra și încălzirea va începe automat. Poți savura o nouă sesiune Ploom!
Cu Auto-Start dezactivat:
1. După ce ai încheiat o sesiune, îndepărtează rezerva cu tutun de încălzit folosită și las-o să se răcească înainte de a o arunca.
2. Introdu o rezervă nouă cu tutun de încălzit și apasă zona butonului.
3. Dispozitivul va vibra și va începe să se încălzească. Poți savura o nouă sesiune Ploom!
*în condiții de mediu de 25 °C; până la 2 rezerve cu tutun de încălzit consecutive în condiții de mediu de 35 °C
- De ce să alegi Ploom?
- Este Ploom un vape sau o ţigaretă?
- Ce sunt produsele pentru tutun încălzit?
- Care este diferența dintre Ploom și alte dispozitive pentru încălzit tutunul?
- Este Ploom mai sigur decât țigaretele?
- Ploom produce fum?
- A ce miroase Ploom?
- Ploom produce scrum?
- Pot lua dispozitivul Ploom în avion?
- Ploom este rezistent la apă?
- Ce este Ploom AURA?
- Cum folosesc Ploom AURA?
- Cum îmi pornesc Ploom AURA pentru prima dată?
- Unde pot găsi codul de înregistrare a dispozitivului meu Ploom ?
- Ce se întâmplă dacă scot capacul frontal în timp ce folosesc dispozitivul Ploom?
- Cum opresc o sesiune?
- Dispozitivul meu Ploom nu funcționează. Ce trebuie să fac?
- Dispozitivul Ploom nu se încarcă. Ce ar trebui să fac?
- Pot folosi alte rezerve cu tutun de încălzit sau țigarete cu dispozitivul Ploom?
- Dacă o rezervă cu tutun de încălzit se rupe și rămâne blocată, cum o pot scoate?
- Cum introduc o rezervă cu tutun de încălzit în dispozitivul meu Ploom?
- Din ce material sunt fabricate accesoriile?
- Cum pot schimba capacul frontal?
- Dispozitivul meu se încălzește, este normal?
- Cum știu când Ploom AURA este complet încărcat?
- Care sunt modurile de încălzire disponibile pentru Ploom AURA?
- Cum pot schimba modurile?
- Ce este modul de economisire a bateriei și cum îl activez?
- Ce este Auto-Start?
- Am introdus o rezervă cu tutun de încălzit, dar nu se întâmplă nimic, ce fac?
- Unde este butonul pe Ploom AURA?
- Ce indică luminile LED de pe dispozitivul Ploom AURA?
- Ploom AURA a vibrat de 5 ori, ce înseamnă asta?
- Cum pot seta blocarea manuală a dispozitivului meu Ploom?
- Cum pot elimina blocarea manuală a dispozitivului meu Ploom?
- Cât durează o sesiune cu Ploom?
- Cum pot ști când se încheie o sesiune?
- Câte sesiuni pot avea la rând?
- Cum pot reseta dispozitivul?
- Cum curăț dispozitivul Ploom AURA?
- Cum îmi încarc Ploom AURA?
- Sesiunea mea s-a oprit în timpul utilizării, ce s-a întâmplat?
- Cât timp durează să încarc Ploom AURA?
- Când folosesc Ploom, rezerva cu tutun de încălzit se mișcă.
- Ploom AURA nu funcționează, ce trebuie să fac?
- Ce sunt rezervele cu tutun de încălzit Sobranie Sticks?
- Ce fac cu rezervele cu tutun de încălzit utilizate?
- Care este diferența dintre o rezervă cu tutun de încălzit și o țigaretă sau un trabuc?
- Rezervele cu tutun de încălzit conțin propilenglicol?
- Rezervele cu tutun de încălzit produc gudron?
- Ce este ActivBlend?
- Pot folosi rezervele cu tutun de încălzit Sobranie Sticks cu alte dispozitive pentru încălzit tutun?
- Ce este CleanSeal?
- Ce este Smart HeatFlow™?
- Când trebuie să înlocuiesc rezerva cu tutun de încălzit?
- Livrați și în afara teritoriului României?
- Ce serviciu de livrare utilizați?
- Unde se află comanda mea?
- Cât durează livrarea?
- M-am răzgândit. Cum îmi pot anula comanda?
- Dacă îmi anulez comanda, voi primi suma plătită înapoi?
- Cum pot contacta echipa de Asistență Ploom?
- Ploom are o garanție?
- Care este valabilitatea garanției?
- Cum îmi pot revendica garanția?
- Dacă dispozitivul meu Ploom necesită înlocuire, garanția acestuia se va reseta?
- Cum pot descărca aplicația pe Android?
- Cum pot descărca aplicația pe iOS?
- Este aplicația Ploom gratuită pentru instalare și utilizare?
- Ce trebuie să fac pentru a mă conecta la aplicație?
- Cum pot asocia dispozitivul meu cu telefonul?
- Cum funcționează funcția Radar Dispozitiv și care sunt limitările acesteia?
- Cum pot gestiona consimțămintele și notificările?
- Cum funcționează funcția de blocare și deblocare?
- Câte dispozitive pot asocia cu aplicația?
- Cum pot deconecta sau elimina dispozitivul din aplicație?
- De ce cere aplicația permisiuni pentru locația GPS?
- De ce aplicația solicită permisiuni pentru Bluetooth și pentru căutarea dispozitivelor Bluetooth?
- De ce trebuie să ofer permisiuni pentru notificări? Cum le pot configura?
- Cum pot primi suport dacă am probleme cu aplicația sau cu dispozitivul meu?
- Ce funcții sunt disponibile prin intermediul aplicației?
- Cum îmi conectez și asociez Ploom AURA cu aplicația?