Cum pot returna Ploom X Advanced?

Dacă dorești să returnezi dispozitivul Ploom X Advanced la sfârșitul perioadei de testare, trebuie să ne informezi în termenul de 30 de zile de la primirea comenzii de testare/ kitului de testare, contactând Asistență Ploom la numărul de telefon 0800 008 811 ori prin intermediul formularului de contact sau al LiveChat-ului de pe site-ul www.ploom.ro.

După ce ai contactat Asistență Ploom, va trebui să împachetezi dispozitivul Ploom X Advanced în cutia sa originală și cu toate accesoriile incluse (nu te îngrijora, fiind consumabile nu trebuie sa returnezi rezervele cu tutun de încălzit Sobranie sticks) iar noi vom trimite un curier pentru ridicarea coletului.

Dacă nu primim cererea ta de returnare a dispozitivului Ploom X Advanced în termen de 30 de zile de la primirea comenzii, vom presupune că dorești să îl păstrezi, ceea ce înseamnă că putem debita suma de plată.

Pentru a accesa site-ul nostru și pentru a afla mai multe informații despre Ploom, este necesar să fii adult, consumator existent de produse din tutun și/sau țigarete electronice, rezident în România. Te informăm că produsul Ploom nu e lipsit de riscuri și cauzează dependență.

Te rugăm să confirmi că ai peste 18 ani și ești consumator existent de produse din tutun și/sau țigarete electronice

Confirmă