Cum pot returna Ploom X Advanced?
Dacă dorești să returnezi dispozitivul Ploom X Advanced la sfârșitul perioadei de testare, trebuie să ne informezi în termenul de 30 de zile de la primirea comenzii de testare/ kitului de testare, contactând Asistență Ploom la numărul de telefon 0800 008 811 ori prin intermediul formularului de contact sau al LiveChat-ului de pe site-ul www.ploom.ro.
După ce ai contactat Asistență Ploom, va trebui să împachetezi dispozitivul Ploom X Advanced în cutia sa originală și cu toate accesoriile incluse (nu te îngrijora, fiind consumabile nu trebuie sa returnezi rezervele cu tutun de încălzit Sobranie sticks) iar noi vom trimite un curier pentru ridicarea coletului.
Dacă nu primim cererea ta de returnare a dispozitivului Ploom X Advanced în termen de 30 de zile de la primirea comenzii, vom presupune că dorești să îl păstrezi, ceea ce înseamnă că putem debita suma de plată.
- Ce este Ploom?
- De ce să alegi Ploom X Advanced?
- Este Ploom X Advanced mai sigur decât țigaretele?
- Ploom X Advanced este un dispozitiv pentru încălzit tutunul sau o țigaretă?
- Ce sunt rezervele cu tutun de încălzit Sobranie sticks?
- Ce sunt produsele pentru tutun încălzit?
- Ce este ActivBlend?
- Ce este HeatFlow?
- Ploom X Advanced emană fum?
- A ce miroase Ploom X Advanced?
- Ploom X Advanced produce scrum?
- Pot să iau Ploom X Advanced în avion?
- Care este diferența dintre Ploom X Advanced și alte dispozitive pentru încălzit tutunul?
- Ce fac cu rezervele cu tutun de încălzit utilizate?
- Cum folosesc Ploom X Advanced?
- Cum curăț Ploom X Advanced?
- Cum încarc Ploom X Advanced?
- Este Ploom X Advanced rezistent la apă?
- Ce se întâmplă dacă scot capacul frontal în timp ce folosesc dispozitivul Ploom X Advanced?
- Unde pot găsi codul meu de înregistrare Ploom?
- Cum pot seta blocarea manuală pentru dispozitivul meu Ploom?
- Cum pot reseta blocarea manuală a dispozitivului meu Ploom?
- Câte sesiuni consecutive pot avea?
- Unde găsesc butonul de pornire la Ploom?
- Cum opresc o sesiune Ploom X Advanced?
- Ce fac dacă dispozitivul Ploom X Advanced nu funcționează?
- Ce fac dacă dispozitivul meu Ploom X Advanced nu se încarcă?
- În cât timp se va încărca complet Ploom X Advanced?
- Cum resetez Ploom X Advanced?
- Diferența dintre tutunul de încălzit și țigarete
- Conțin rezervele cu tutun de încălzit propilenglicol?
- Produc rezervele cu tutun de încălzit gudron?
- Pot folosi rezervele cu tutun de încălzit pentru Ploom X Advanced cu alte dispozitive?
- Pot folosi alte rezerve cu tutun de încălzit sau țigarete cu dispozitivul Ploom X Advanced?
- Când trebuie să înlocuiesc rezerva cu tutun de încălzit?
- Cât durează o sesiune cu Ploom X Advanced?
- Dacă o rezervă cu tutun de încălzit se rupe și rămâne blocată, cum o pot scoate?
- Când folosesc Ploom X Advanced, rezerva cu tutun de încălzit se mișcă?
- Mi-am uitat datele de logare/parola. Ce pot face?
- De ce trebuie să înregistrez dispozitivul Ploom X Advanced?
- Pot înregistra mai multe dispozitive Ploom?
- Are Ploom X Advanced garanție ?
- Care este valabilitatea garanției?
- Cum îmi pot revendica garanția?
- Dispozitivul de schimb Ploom X Advanced are o nouă garanție?