Ce se întâmplă la sfârșitul perioadei de testare gratuită Ploom X Advanced?
La finalul perioadei de testare, ai două opțiuni:
1. Să păstrezi Ploom X Advanced:
Dacă dorești să păstrezi Ploom X Advanced,dDupă terminarea perioadei de testare de 30 de zile (și anume în ziua 31 de la data la care ai primit comanda) vom debita suma de plată folosind detaliile cardului bancar pe care ni le-ai furnizat, iar dispozitivul Ploom X Advanced va rămâne al tău.
2. Să returnezi Ploom X Advanced:
Dacă nu consideri că ți se potrivește dispozitivul Ploom X Advanced, este în regulă - doar anunță-ne că dorești să închei perioada de testare gratuită Ploom X Advanced și să inițiezi returul contactând Asistență Ploom la numărul de telefon 0800 008 811 ori prin intermediul formularului de contact sau al LiveChat-ului de pe site-ul www.ploom.ro.
Returnarea produsului trebuie inițiata înainte de încheierea perioadei de testare, și anume în termen de 30 de zile de la primirea comenzii.
- De ce să alegi Ploom?
- Este Ploom un dispozitiv de vapat sau o țigară electronică?
- Ce sunt produsele cu tutun pentru încălzit?
- Care este diferența dintre Ploom și alte produse cu tutun de încălzit?
- Este Ploom mai sigur decât țigările?
- Ploom emană fum?
- A ce miroase Ploom?
- Produce Ploom scrum?
- Pot să iau dispozitivul Ploom în avion?
- Este Ploom rezistent la apă?
- Ce este Ploom AURA?
- Cum folosesc Ploom AURA?
- Cum pornesc pentru prima dată Ploom AURA?
- Unde pot găsi codul de înregistrare pentru Ploom AURA?
- Ce se întâmplă dacă scot capacul frontal în timp ce folosesc dispozitivul Ploom AURA?
- Cum opresc o sesiune Ploom AURA?
- Dispozitivul meu Ploom AURA nu funcționează, ce trebuie să fac?
- Dispozitivul meu Ploom AURA nu se încarcă, ce trebuie să fac?
- Pot utiliza alte rezerve cu tutun de încălzit sau țigări cu Ploom AURA?
- Dacă o rezervă cu tutun de încălzit se rupe și rămâne blocată în dispozitiv, cum o pot scoate?
- Cum inserez stick-ul în dispozitivul Ploom AURA?
- Din ce material sunt făcute accesoriile?
- Cum pot schimba capacul frontal al dispozitivului Ploom AURA?
- Este normală încălzirea dispozitivului Ploom AURA?
- Cum știu că dispozitivul meu Ploom AURA este încărcat complet?
- Ce sunt modurile diferite de încălzire ale Ploom AURA?
- Cum schimb modurile de încălzire?
- Cum schimb modurile de încălzire?
- Ce este modul de economisire a bateriei și cum se activează?
- Ce este funcția Auto-Start?
- Am inserat un stick dar nu se încălzește, cum procedez?
- Unde este butonul de pornire la Ploom AURA?
- Care este semnificația becului LED de pe dispozitivul Ploom AURA?
- Ce înseamă că dispozitivul Ploom AURA a vibrat de 5 ori?
- Cum pot seta un cod de siguranță pe dispozitivul meu Ploom AURA?
- Cum pot reseta blocarea manuală pe dispozitivul meu Ploom AURA?
- Cât timp dureză o sesiune cu Ploom AURA?
- Cum se încheie o sesiune cu Ploom AURA?
- Câte sesiuni consecutive pot avea cu Ploom AURA?
- Cum resetez Ploom AURA?
- Cum curăț Ploom AURA?
- Cum încarc Ploom AURA?
- Ce se întâmplă dacă sesiunea este oprită?
- În cât timp se încarcă complet dispozitivul meu Ploom AURA?
- Când folosesc Ploom AURA, rezerva cu tutun de încălzit se mișcă
- Ce sunt rezervele cu tutun pentru încălzit Sobranie Sticks?
- Ce fac cu rezervele cu tutun de încălzit utilizate?
- Care este diferența dintre o rezervă cu tutun de încălzit și o țigară normală?
- Conțin rezervele cu tutun de încălzit propilenglicol?
- Produc rezervele cu tutun de încălzit gudron?
- Ce este ActiveBlend?
- Pot folosi rezervele cu tutun de încălzit pentru Ploom cu alte dispozitive de tutun de încălzit?
- Pot folosi rezervele cu tutun de încălzit pentru Ploom cu alte dispozitive de tutun de încălzit?
- Ce este CleanSeal?
- Ce este Smart Heatflow?
- Când trebuie să înlocuiesc rezerva cu tutun de încălzit?
- Descarcă aplicația Ploom pentru Android
- Descarcă aplicația Ploom pentru IOS
- Despre aplicația Ploom
- Ce trebuie să fac pentru a mă conecta la aplicație?
- Cum pot asocia dispozitivul meu cu telefonul?
- Cum funcționează funcția Radar pentru Dispozitive și care sunt limitările acesteia?
- Cum pot gestiona consimțămintele și notificările?
- Cum funcționează funcția de blocare și deblocare?
- Cum pot asocia mai multe dispozitive Ploom în aplicația mea?
- Cum pot deconecta sau elimina dispozitivul din aplicație?
- De ce cere aplicația permisiuni pentru locația GPS?
- De ce aplicația solicită permisiuni pentru Bluetooth și pentru căutarea dispozitivelor Bluetooth?
- De ce trebuie să ofer permisiuni pentru notificări? Cum le pot configura?
- Cum pot primi suport dacă am probleme cu aplicația sau cu dispozitivul meu?
- Ce funcții sunt disponibile prin aplicația Ploom?
- Cum conectez și asociez dispozitivul meu Ploom AURA cu aplicația?