La finalul perioadei de testare, ai două opțiuni:
1. Să păstrezi Ploom X Advanced:
Dacă dorești să păstrezi Ploom X Advanced,dDupă terminarea perioadei de testare de 30 de zile (și anume în ziua 31 de la data la care ai primit comanda) vom debita suma de plată folosind detaliile cardului bancar pe care ni le-ai furnizat, iar dispozitivul Ploom X Advanced va rămâne al tău.
2. Să returnezi Ploom X Advanced:
Dacă nu consideri că ți se potrivește dispozitivul Ploom X Advanced, este în regulă - doar anunță-ne că dorești să închei perioada de testare gratuită Ploom X Advanced și să inițiezi returul contactând Asistență Ploom la numărul de telefon 0800 008 811 ori prin intermediul formularului de contact sau al LiveChat-ului de pe site-ul www.ploom.ro.
Returnarea produsului trebuie inițiata înainte de încheierea perioadei de testare, și anume în termen de 30 de zile de la primirea comenzii.
Părerea ta e importantă pentru Ploom și ne ajută să îmbunătățim conținutul pe care ți-l oferim
Contactează-ne