Cum te putem ajuta?
Când ar trebui să blochez Ploom X Advanced?
Am adăugat o caracteristică suplimentară pentru a te ajuta să te asiguri că dispozitivul tău Ploom X Advanced poate fi utilizat numai de către tine și numai atunci când ești gata să faci acest lucru - această funcție ajută la reducerea oricărui risc de activare accidentală a dispozitivului tău Ploom X Advanced în timp ce este în buzunar sau în geantă.
- De ce să alegi Ploom?
- Este Ploom un dispozitiv de vapat sau o țigară electronică?
- Ce sunt produsele cu tutun pentru încălzit?
- Care este diferența dintre Ploom și alte produse cu tutun de încălzit?
- Este Ploom mai sigur decât țigările?
- Ploom emană fum?
- A ce miroase Ploom?
- Produce Ploom scrum?
- Pot să iau dispozitivul Ploom în avion?
- Este Ploom rezistent la apă?
- Ce este Ploom AURA?
- Cum folosesc Ploom AURA?
- Cum pornesc pentru prima dată Ploom AURA?
- Unde pot găsi codul de înregistrare pentru Ploom AURA?
- Ce se întâmplă dacă scot capacul frontal în timp ce folosesc dispozitivul Ploom AURA?
- Cum opresc o sesiune Ploom AURA?
- Dispozitivul meu Ploom AURA nu funcționează, ce trebuie să fac?
- Dispozitivul meu Ploom AURA nu se încarcă, ce trebuie să fac?
- Pot utiliza alte rezerve cu tutun de încălzit sau țigări cu Ploom AURA?
- Dacă o rezervă cu tutun de încălzit se rupe și rămâne blocată în dispozitiv, cum o pot scoate?
- Cum inserez stick-ul în dispozitivul Ploom AURA?
- Din ce material sunt făcute accesoriile?
- Cum pot schimba capacul frontal al dispozitivului Ploom AURA?
- Este normală încălzirea dispozitivului Ploom AURA?
- Cum știu că dispozitivul meu Ploom AURA este încărcat complet?
- Ce sunt modurile diferite de încălzire ale Ploom AURA?
- Cum schimb modurile de încălzire?
- Cum schimb modurile de încălzire?
- Ce este modul de economisire a bateriei și cum se activează?
- Ce este funcția Auto-Start?
- Am inserat un stick dar nu se încălzește, cum procedez?
- Unde este butonul de pornire la Ploom AURA?
- Care este semnificația becului LED de pe dispozitivul Ploom AURA?
- Ce înseamă că dispozitivul Ploom AURA a vibrat de 5 ori?
- Cum pot seta un cod de siguranță pe dispozitivul meu Ploom AURA?
- Cum pot reseta blocarea manuală pe dispozitivul meu Ploom AURA?
- Cât timp dureză o sesiune cu Ploom AURA?
- Cum se încheie o sesiune cu Ploom AURA?
- Câte sesiuni consecutive pot avea cu Ploom AURA?
- Cum resetez Ploom AURA?
- Cum curăț Ploom AURA?
- Cum încarc Ploom AURA?
- Ce se întâmplă dacă sesiunea este oprită?
- În cât timp se încarcă complet dispozitivul meu Ploom AURA?
- Când folosesc Ploom AURA, rezerva cu tutun de încălzit se mișcă
- Ce sunt rezervele cu tutun pentru încălzit Sobranie Sticks?
- Ce fac cu rezervele cu tutun de încălzit utilizate?
- Care este diferența dintre o rezervă cu tutun de încălzit și o țigară normală?
- Conțin rezervele cu tutun de încălzit propilenglicol?
- Produc rezervele cu tutun de încălzit gudron?
- Ce este ActiveBlend?
- Pot folosi rezervele cu tutun de încălzit pentru Ploom cu alte dispozitive de tutun de încălzit?
- Pot folosi rezervele cu tutun de încălzit pentru Ploom cu alte dispozitive de tutun de încălzit?
- Ce este CleanSeal?
- Ce este Smart Heatflow?
- Când trebuie să înlocuiesc rezerva cu tutun de încălzit?
- Descarcă aplicația Ploom pentru Android
- Descarcă aplicația Ploom pentru IOS
- Despre aplicația Ploom
- Ce trebuie să fac pentru a mă conecta la aplicație?
- Cum pot asocia dispozitivul meu cu telefonul?
- Cum funcționează funcția Radar pentru Dispozitive și care sunt limitările acesteia?
- Cum pot gestiona consimțămintele și notificările?
- Cum funcționează funcția de blocare și deblocare?
- Cum pot asocia mai multe dispozitive Ploom în aplicația mea?
- Cum pot deconecta sau elimina dispozitivul din aplicație?
- De ce cere aplicația permisiuni pentru locația GPS?
- De ce aplicația solicită permisiuni pentru Bluetooth și pentru căutarea dispozitivelor Bluetooth?
- De ce trebuie să ofer permisiuni pentru notificări? Cum le pot configura?
- Cum pot primi suport dacă am probleme cu aplicația sau cu dispozitivul meu?
- Ce funcții sunt disponibile prin aplicația Ploom?
- Cum conectez și asociez dispozitivul meu Ploom AURA cu aplicația?