Există câteva motive diferite pentru care bateria ta Ploom X Advanced ar putea să nu se încarce:
1. Există posibilitatea unei conexiuni incorecte a cablului tău USB la dispozitiv. Verifică de două ori dacă totul este conectat.
2. Cablul tău USB ar putea fi defect. Conectează Ploom X Advanced folosind un cablu USB diferit și o priză de alimentare diferită. Cel mai bine este să utilizezi cablul USB oficial Ploom X Advanced, dar dacă utilizezi unul diferit, verifică dacă este de la un brand cunoscut și dacă are aceleași specificații și tensiune (5V), precum și o intensitate a curentului de 2,3 amperi.
3. Resetează Ploom X Advanced. Pentru a face acest lucru, scoate capacul frontal. Dacă nu ești sigur cum, vizionează videoclipul nostru.
4. Sperăm că aceste lucruri te-au ajutat să remediezi eventualele probleme cu Ploom X Advanced dar dacă o resetare nu a rezolvat problema, contactează echipa noastră de Asistență Ploom la 0800 008 811 sau prin intermediul formularului nostru online.
Părerea ta e importantă pentru Ploom și ne ajută să îmbunătățim conținutul pe care ți-l oferim
Contactează-ne