„Ce fac dacă” – scurt Help Guide Ploom

Ploom Troubleshooting

Ploom a fost gândit pentru plăcerea ta și pentru ca tu să te poți bucura de el cât mai mult timp. 

În cazul în care întâmpini probleme cu folosirea lui, îți recomandăm să urmezi pașii de mai jos. 

Dacă dispozitivul tău Ploom nu funcționează: 

1. Mai întâi, verifică nivelul bateriei. Dacă este scăzut, încarcă dispozitivul.

2. Resetează Ploom. Pentru a face acest lucru, închide clapeta glisantă și scoate capacul frontal trăgând ușor de el. Apasă și menține apăsat butonul mic din mijlocul dispozitivului cu un obiect subțire, bont, până când dispozitivul tău vibrează și banda LED pulsează rapid. Dacă nu face asta, încearcă din nou. După ce a vibrat, pune la loc capacul frontal. 

3. Dacă resetarea nu a rezolvat problema, ia legătura cu echipa noastră de Asistență Ploom apelându-ne la 0800 008 811 sau contactându-ne prin intermediul formularului online.

 

Dacă observi că bateria dispozitivului nu se încarcă:

1. Verifică mai întâi dacă dispozitivul este corect conectat la cablul USB.

2. Asigură-te că este intact cablul USB. Conectează Ploom folosind un cablu USB diferit și o priză de alimentare diferită. Cel mai bine este să utilizezi cablul USB oficial Ploom X Advanced, dar dacă utilizezi unul diferit, verifică dacă este de la un brand cunoscut și dacă are aceleași specificații și tensiune (5V), precum și o intensitate a curentului de 2,3 amperi.

3. Resetează dispozitivul. Pentru instrucțiuni despre cum poți reseta Ploom, poți viziona și videoclipul nostru dedicat.

 

Dacă rezerva ta cu tutun se mișcă:

Ploom are patru mecanisme de prindere în partea superioară a interiorului, care ajută la menținerea în poziție a rezervei cu tutun de încălzit, astfel încât aceasta să nu se miște în timp ce folosești dispozitivul. 

Dacă rezerva cu tutun de încălzit se mișcă, există posibilitatea să nu fie introdusă corect. Te rugăm să te asiguri că ai împins rezerva până la linia imprimată colorată. Nu trebuie să o împingi prea mult, ci astfel încât linia colorată să fie aliniată cu partea de sus a dispozitivului.

 

Dacă o parte a rezervei cu tutun se blochează în dispozitiv:

Dacă o parte a rezervei cu tutun de încălzit se blochează în interiorul dispozitivului, oprește-l și așteaptă să se răcească. Odată ce acesta s-a răcit, folosește o pensetă non-metalică sau o scobitoare și scoate rezerva cu tutun de încălzit. Este foarte important să folosești pensete non-metalice, deoarece folosirea metalului poate fi periculoasă. Asigură-te că scoți rezerva cu tutun de încălzit cu atenție maximă, astfel încât să nu zgârii sau să deteriorezi interiorul dispozitivului.

 

Dacă Ploom cade în apă sau se udă:

Ploom nu trebuie folosit în apă. Dacă a căzut în apă sau s-a udat, ar trebui să încetezi imediat să îl utilizezi. 

 

Nu uita că echipa de Asistență Ploom este aici pentru a te ajuta cu orice problemăe legatăe de dispozitivul Ploom X Advanced. Poți lua legătura cu noi folosind detaliile de mai jos:

Telefon: 0800 008 811

E-mail

LiveChat: Disponibil pe site-ul nostru

Program

De luni până vineri: 08:00 - 22:00

Sâmbătă și duminică: 10:00 - 18:00

 

*Pe baza unor teste senzoriale care compară intensitatea mirosului fumului de țigaretă în raport cu vaporii proveniți dintr-un eșantion reprezentativ de rezerve cu tutun de încălzit Sobranie Sticks

Pentru a accesa site-ul nostru și pentru a afla mai multe informații despre Ploom, este necesar să fii adult, consumator existent de produse din tutun și/sau țigarete electronice, rezident în România. Te informăm că produsul Ploom nu e lipsit de riscuri și cauzează dependență.

Te rugăm să confirmi că ai peste 18 ani și ești consumator existent de produse din tutun și/sau țigarete electronice

Confirmă