Tot ce trebuie să știi despre comanda ta Ploom

Știm cât de important este confortul pentru tine, așa că punem accent pe el din primul moment cu Ploom.

Conceput special pentru a-ți oferi o experiență intuitivă și comodă, dispozitivul Ploom X Advanced este ușor de utilizat, curățat și întreținut. Și ajunge foarte ușor la tine, datorită magazinului nostru online.

Expediem produsele Ploom X Advanced exclusiv pe teritoriul României, prin compania de curierat FAN Courier. Odată plasată comanda, partenerii noștri îți vor pregăti coletul și se vor asigura că acesta ajunge la tine în cele mai bune condiții.

Termenul de livrare al comenzilor este de 1-3 zile* lucrătoare de la data confirmării expedierii, în funcție de zona în care ai solicitat livrarea. Pentru comenzile plasate până la ora 11:20, cu adresa de livrare în București și localitățile limitrofe, comanda îți va fi livrată în aceeași zi. De regulă, pentru comenzile plasate după ora 11:20 cu adresa de livrare în București și localitățile limitrofe, livrarea se face în următoarea zi lucrătoare, cu excepția zilelor nelucrătoare și a sărbătorilor legale.

*Te rugăm să ții cont că acest termen poate fi extins, în funcție de volumul total al comenzilor și de disponibilitatea transportatorului.

La momentul livrării, curierul se va asigura că produsele comandate sunt predate doar persoanelor care le-au comandat, conform detaliilor din comandă și factură, și doar după ce au verificat că destinatarul este major, prin verificarea unui document de identitate.

Dacă te răzgândești privind comanda ta și vrei s-o anulezi, contactează-ne la 0800 008 811 sau scrie-ne, și echipa Asistență Ploom te va ghida. În cazul în care comanda ta nu a fost încă expediată, echipa Asistență Ploom o poate anula, iar noi te vom rambursa în termen de aproximativ  24 de ore. Poți reveni ulterior cu o nouă comandă.

În cazul în care comanda ta a fost deja expediată, poți refuza primirea coletului în momentul în care curierul încearcă livrarea. Dacă nu ai făcut asta, nicio problemă. Poți returna ulterior, în termen de maximum 14 zile de la livrarea produsului. Noi te vom rambursa de îndată ce primim coletul de retur –în maximum 7 zile calendaristice.

Deci nicio grijă! Fiecare etapă a procesului de comandă pe www.ploom.ro este gestionată cu atenție, pentru a garanta servicii prompte și cât mai satisfăcătoare pentru tine.

Enjoy the Ploom experience!

 

Despre procesul nostru de expediere, poți citi mai multe accesând secțiunea Termeni și condiții:

Ca să afli mai multe despre disponibilitatea Ploom X Advanced în România, îți recomandăm să arunci o privire pe pagina noastră de localizare a magazinelor: https://www.ploom.ro/ro/locatie-magazine

Dacă ai întrebări sau probleme, echipa de Asistență Ploom va fi bucuroasă să te ajute. O poți contacta folosind una dintre metodele de mai jos:

Telefon: 0800 008 811 

E-mail

LiveChat

Program:

De luni până vineri: 08:00 - 22:00

Sâmbătă și duminică: 10:00 - 18:00

 

Procesul Simplu și Eficient de Comandă Ploom

Descoperă tot ce trebuie să știi despre procesul de comandă pentru produsele tale Ploom!

 

Livrare Rapidă și Sigură

Comenzile tale Ploom X Advanced sunt expediate exclusiv în România, prin intermediul companiei de curierat FAN Courier. Beneficiezi de o livrare rapidă, în termen de 1-3 zile* lucrătoare de la confirmarea expedierii, în funcție de zona de livrare. Pentru comenzile în București și localitățile limitrofe, livrarea poate fi realizată chiar în aceeași zi, pentru comenzile plasate până la ora 11:20.

*Te rugăm să ții cont că acest termen poate fi extins, în funcție de volumul total al comenzilor și de disponibilitatea transportatorului.

 

Asigurare la Livrare

Curierul se va asigura că produsele comandate sunt predate doar persoanelor autorizate, conform detaliilor din comandă și factură, și doar după ce se verifică identitatea destinatarului prin documentul de identitate.

 

Anulare și Returnare Simplă

Dacă dorești să anulezi sau să returnezi o comandă, echipa noastră Asistență Ploom este aici pentru tine. Poți să ne contactezi la numărul de Infoline sau să ne trimiți un e-mail, iar noi te vom ghida prin procesul de anulare sau returnare. Pentru comenzile neexpediate, oferim rambursare în aproximativ 24 de ore.

 

Contact și Suport

Echipa Asistență Ploom este disponibilă pentru a răspunde la orice întrebări sau nelămuriri ai. Poți să ne suni, să ne trimiți un e-mail sau să folosești funcția de LiveChat, în intervalul orar afișat mai jos.

 

Contactează-ne

Telefon: 0800 008 811

E-mail:

LiveChat: Disponibil pe site-ul nostru

Program

De luni până vineri: 08:00 - 22:00

Sâmbătă și duminică: 10:00 - 18:00

Bucură-te de fiecare etapă a procesului de comandă pe www.ploom.ro, gestionată cu atenție pentru a-ți oferi cea mai bună experiență.

Pentru a accesa site-ul nostru și pentru a afla mai multe informații despre Ploom, este necesar să fii adult, consumator existent de produse din tutun și/sau țigarete electronice, rezident în România. Te informăm că produsul Ploom nu e lipsit de riscuri și cauzează dependență.

Te rugăm să confirmi că ai peste 18 ani și ești consumator existent de produse din tutun și/sau țigarete electronice

Confirmă